Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621735/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00628439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego ćwiczeń i szkoleń wojskowych dla żołnierzy 35 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.sekretariat@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego ćwiczeń i szkoleń wojskowych dla żołnierzy 35 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-732e6249-f629-4f91-ad19-16f11c0954fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044902/60/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego ćwiczeń i szkoleń wojskowych dla żołnierzy 35 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 77/MED/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia medycznego ćwiczeń i szkoleń obejmować będzie obecność wykwalifikowanego personelu medycznego (lekarz/ratownik medyczny/pielęgniarka) wraz z transportem medycznym. Zabezpieczenie medyczne dotyczy działań w obrębie miasta Kraków i poza jego obszarem administracyjnym.
Zamówienie obejmuje:
działania polegające na zorganizowaniu mobilnego punktu medycznego, udzieleniu fachowej pomocy medycznej oraz ewentualnym transporcie poszkodowanego do najbliższego SOR-u.
przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z posiadana wiedzą medyczną oraz standardami postępowania oraz na zasadach wynikających z:
• Ustawy z dn. 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
• Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego;
• Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie przeprowadzania sprawdzianu sprawności fizycznej żołnierzy.
zabezpieczenie medyczne realizowane będzie przez Wykonawcę w godzinach zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego (zarówno w ciągu dnia jak i nocy) na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający będzie przekazywał potrzeby dotyczące zabezpieczenia medycznego do wykonawcy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia potrzeby zabezpieczenia z jednodniowym wyprzedzeniem w sytuacji bardzo pilnego zabezpieczenia. W takim przypadku Wykonawca zostanie dodatkowo powiadomiony o zabezpieczeniu telefonicznie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wcześniejszej zgłoszonego zabezpieczenia medycznego z powodów, których nie mógł wcześniej przewidzieć np. warunki atmosferyczne.
Wszyscy pracownicy Wykonawcy musza posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liberandum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793232546
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- Naprawy bieżące pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów w roku 2025 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- Remont II piętra budynku nr 32 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
- Remont budynku przy ul. Kochanowskiego 30 w Tarnowie - III etap
- Remont budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie, etap III
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu oraz systemu wentylacji mechanicznej bud. nr 51 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie.
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.