eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyce › Modernizacja i przebudowa z dostawą wyposażenia do dwóch mieszkań wspieranych, realizowana w ramach projektu "Pomocna dłoń - II edycja" przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa z dostawą wyposażenia do dwóch mieszkań wspieranych, realizowana w ramach projektu „Pomocna dłoń – II edycja” przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DZIAŁOSZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290955889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: tel., 41 352 60 10 wew. 27

1.5.8.) Numer faksu: fax: 41 352 69 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops_dzialoszyce@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/507489

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa z dostawą wyposażenia do dwóch mieszkań wspieranych, realizowana w ramach projektu „Pomocna dłoń – II edycja” przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8580ab04-4c41-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja i przebudowa z dostawą wyposażenia do dwóch mieszkań wspieranych, realizowana w ramach projektu „Pomocna dłoń – II edycja” przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280092/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/EFS/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222715,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia dla powstających lokalów, przeprowadzane na terenie dwóch mieszkań niesamodzielnych (niezależnych), wraz aneksem kuchennym i łazienką, usytuowanych w Budynku Ośrodka Zdrowia w Działoszycach, ul. Pińczowska 8.

Pomieszczenia zostaną wyremontowane (zaadaptowane) na potrzeby utworzenia i funkcjonowania dwóch mieszkań wspieranych. Lokale są usytuowane na I piętrze budynku wzniesionego w latach 80-tych XX wieku. W/w budynek nie posiada windy, ani nie jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Łączna powierzchnia całkowita dwóch mieszkań wynosi:
• mieszkanie nr 1: 67,15 m2,
• mieszkanie nr 2 - 69,3 m2.

Obecny stan techniczny:
Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z cegły ceramicznej, pełnej grubości 42 cm. Stropy między kondygnacyjne żelbetowe, dach wykonany jako stropodach. Lokal mieszkalny objęty niniejszym opracowaniem znajduje się na I piętrze.

Stan lokali mieszkalnych objętych projektem:
Stan konstrukcji ścian budynku dobry. Nie widać śladów korozji biologicznej (grzyb, pleśnie). Ściany są suche. Stropy w stanie dobrym. Stolarka okienna PCV nie wymaga wymiany, drzwiowa wymaga wymiany na nową.
Istniejące instalacje wewnętrzne:
Instalacja elektryczna – w złym stanie technicznym – należy wykonać nową.
Instalacja wodno-kanalizacyjna – w złym stanie technicznym. Należy wykonać nową.
Instalacja c.w.u. – nie wymaga wymiany.
Instalacja c.o. – nie wymaga wymiany.

Projektowane prace w ramach zamówienia dla mieszkania nr 1 oraz dla mieszkania 2:
- modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej;
- wykonanie instalacji wod.-kan.;
- roboty remontowo-wykończeniowe;
- roboty tynkarsko-malarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162333,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162333,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162333,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Jarosław Olesiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551007248

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162333,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.