Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00544324/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy aparatów USG i aparatu do kriolezji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_marciniak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy aparatów USG i aparatu do kriolezji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e14bab-9354-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/1161/EM/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289116,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wykazany i opisanyw „Formularzu cenowym” (załącznik nr 2), „Karcie Parametrów” (załącznik nr 2a) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3)
stanowiących integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ). Warunki umowne realizacji
przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SWZ. Wykonawca
zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wraz z zawarciem umowy (zgodnie z
załącznikiem nr 8 do SWZ). 4. Zamówienie stanowi realizację dotowanego zadania publicznego na zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz poradni Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej pomiędzy Zamawiającym, a Urzędem Miejskim Wrocławia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 232916,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do kriolezji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wykazany i opisanyw „Formularzu cenowym” (załącznik nr 2), „Karcie Parametrów” (załącznik nr 2a) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3)
stanowiących integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ). Warunki umowne realizacji
przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SWZ. Wykonawca
zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wraz z zawarciem umowy (zgodnie z
załącznikiem nr 8 do SWZ). 4. Zamówienie stanowi realizację dotowanego zadania publicznego na zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz poradni Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej pomiędzy Zamawiającym, a Urzędem Miejskim Wrocławia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 56200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198998,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198998,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198998,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971934576
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25 B lok. U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198998,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80100,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80100,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80100,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APPARATUS s.c Elżbieta Rokita, Marek Rokita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 296 29 73
7.3.3) Ulica: ul. Inżynierska 72a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APPARATUS SPÓŁKA CYWILNA ELŻBIETA ROKITA, MAREK ROKITA
jakie przetargi wygrała firma
APPARATUS SPÓŁKA CYWILNA ELŻBIETA ROKITA, MAREK ROKITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80100,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-02INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Woźnikach w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.