Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfefc36-5f8d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Wyposażenie pracowni kosztorysowania i projektowania ZST w Międzyrzecu Podlaskim – meble i sprzęt elektroniczny
1.2.10 Wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego ZSE w Międzyrzecu Podlaskim – urządzenia elektroniczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.24.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37495,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni kosztorysowania i projektowania ZST w Międzyrzecu Podlaskim obejmującego: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt., telewizor LED uchwyt ścienny i kabel HDMI – 1 zestaw, 8 portowy switch - 1 szt., router - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 1 szt., dodatkowy zestaw tonerów (pełnowymiarowych) – 5 zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 10436,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sp3rzętu do pracowni kształcenia zawodowego ZSE w Międzyrzecu Podlaskim obejmującego: drukarka (ploter) wielofunkcyjna – 1 szt.; drukarka 3D – 1 szt.; laminator – 1 szt.; maszyna do sitodruku – uchwyt do sitodruku – 1 szt.; projektor multimedialny – 5 szt.; ekran – 5 szt.; wizualizer – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
42991200-1 - Maszyny drukarskie
42994230-1 - Laminatory
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 27058,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43908,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43908,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43908,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752667756
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43908,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sukcesywna dostawa wędlin i mięs zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa produktów mlecznych zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Wdrożenie systemu backupu.
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Sieraków"
- dostawa sprzętu wraz z licencjami i oprogramowaniem UTM wraz z procesem szkolenia w zakresie wzmocnienia systemów cyberbezpieczeństwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





