Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku magazynu Powidoki wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku magazynu Powidoki wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea305547-7fa9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa druku wraz z dostawą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zostały spełnione wszystkie przesłanki przewidziane w art. 214 ust 1 plkt 7)ykule.Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7)
1. Zamówienie udzielone zostanie w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 05.05.2022r. w wyniku postępowania nr KBZ.261.12.2022 prowadzonego w trybie podstawowym.
2. Zamawiający zamierza udzielić dotychczasowemu Wykonawcy tj. Drukarni OLTOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 91-203 Łódź, ul. Wersalska 29.zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym - zarówno zamówienie podstawowe, jak i niniejsze zamówienie obejmować będzie druk magazynu POWIDOKI.
3. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego , jest zgodne z jego przedmiotem i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a112e181-b5e5-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60726,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku magazynu POWIDOKI
oraz dostawa gotowych egzemplarzy do siedziby Zamawiającego a także do dystrybutora w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia OLTOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 947-198-48-39
7.3.3) Ulica: Wersalska 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-203
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA OLTOM KOROŚCIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA OLTOM KOROŚCIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Dostawę urządzeń multimedialnych, komputerów i innych podzespołów komputerowo sieciowych w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi" .
- Remont elewacji budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi Delegatury w Sieradzu przy ul. POW 70/72
- MZŻ.262.11.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025 - Żłobek nr 16, ul. Zachodnia 55a
- Dostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiennika ciepła gaz-ciecz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Usługa poligraficzna - druk i oprawa książek dla Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu
- Usługa wykonania, druku i dostawy materiałów szkoleniowych na szkolenia pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1)...
- Wykonanie i dostawa wydawnictw dla Magurskiego Parku Narodowego w ramach zadania pn. "Różne oblicza natury"
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.