eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034494 z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8266163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f255052-7106-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001845/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 845528,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi oraz bez obcinania uszkodzonych krawędzi,b) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej,c) skropienie ubytku emulsją asfaltową,d) remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej,e) regulację wysokościową studzienek dla kratek ściekowych,f) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych,g) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych,h) mechaniczne wykonanie koryta,i) profilowanie i zagęszczenie podłoża,j) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego,k) wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu materiałów betonowych frakcji 5/31,5,l) remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowej,m) remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu,n) remonty cząstkowe krawężników,o) remonty cząstkowe nawierzchni chodników,p) remonty cząstkowe – przełożenie ścieków z elementów betonowych,q) miałowanie nawierzchni,r) naprawę przełomów,s) odnowę istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego,t) ścinanie poboczy przy pasach drogowych dróg gminnych.2. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia następowała będzie w oparciu o zlecenia jednostkowe składane Wykonawcy przez Zamawiającego według potrzeb, wskazujące szczegółowy zakres poszczególnych robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy oraz termin ich wykonania. Termin wykonania poszczególnych zleceń jednostkowych uzależniony będzie od ilości prac, przy czym nie będzie on krótszy niż 1 dzień i dłuższy niż 30 dni.4. Wykonawca od dnia przekazania terenu robót do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru) robót objętych danym zleceniem jednostkowym zleceń będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków dróg objętych zakresem tego zlecenia. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów w tym okresie.5. W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających życiu bądź zdrowiu użytkowników ruchu, Zamawiający zawiadomi o takiej sytuacji Wykonawcę drogą elektroniczną oraz dodatkowo telefonicznie. Wykonawca niezwłocznie (maksymalnie do 2 godzin od czasu złożenia zawiadomienia przez Wykonawcę), zabezpieczy wskazany teren do czasu rozpoczęcia realizacji robót objętych zleceniem jednostkowym dotyczącym tego terenu.4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ, obejmująca przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):- roboty związane z przełożeniem krawężników,- roboty związane z przełożeniem i rozbiórką chodników,- przełożenie prefabrykowanych betonowych elementów ściekowych,- roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi,- frezowanie nawierzchni bitumicznej, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni z tłucznia kamiennego przy użyciu rozkładarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710534,19

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710534,19

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710534,19

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BUD-TRANS” Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271242050

7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca - JUL ANN Michał Sędziński z siedzibą 98-200 Sieradz, Czartki 43E.Zakres prac powierzonych przez Wykonawcę Podwykonawcy obejmować będzie:a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi oraz bez obcinania uszkodzonych krawędzi,b) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej,c) skropienie ubytku emulsją asfaltową,d) remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej,e) regulację wysokościową studzienek dla kratek ściekowych,f) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych,g) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych,h) mechaniczne wykonanie koryta,i) profilowanie i zagęszczenie podłoża,j) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego,k) wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu materiałów betonowych frakcji 5/31,5,l) remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowej,m) remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu,n) remonty cząstkowe krawężników,o) remonty cząstkowe nawierzchni chodników,p) remonty cząstkowe – przełożenie ścieków z elementów betonowych,q) miałowanie nawierzchni,r) naprawę przełomów,s) odnowę istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego,t) ścinanie poboczy przy pasach drogowych dróg gminnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873957,05

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.