eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 6

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo - gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d807da14-9458-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073544/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192284,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Na przedmiot zamówienia składa się świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w 2024 roku w pomieszczeniach w budynku biurowym Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej powierzchni około 867,31 m2 oraz w budynku biurowo-mieszkalnym Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej powierzchni około 322,05 m2.
2) Szczegółowy opis świadczenia zamówienia publicznego, w tym wykaz powierzchni biurowych, zakres i częstotliwość wykonywania prac, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który jest załącznikiem nr 9 do SWZ oraz wzór umowy, będący załącznikiem nr 8 do SWZ.
3) Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
1) Budynek biurowy Nadleśnictwa Kościerzyna, położony w (83-400) Kościerzynie, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 6 oraz
2) Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Kościerzyna, położony w (83-400) Kościerzynie, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 6A.
4) UWAGA!!!
Przedmiotem zamówienia nie jest sprzątnie i utrzymanie czystości w mieszkaniach znajdujących się w budynku biurowo-mieszkalnym.
5) Zamawiający zatrudnia 56 pracowników, w tym:
1) w budynku biurowym urzęduje 24 pracowników biurowych (12 prawników na parterze; 12 pracowników na piętrze);
2) w budynku biurowo-mieszkalnym urzęduje 4 pracowników biurowych;
3) 28 pracowników terenowych.
6)Zamawiający dysponuje dwiema salami konferencyjnymi, w tym:
1) W budynku biurowym małą salą konferencyjną mieszczącą 6 osób oraz
2) W budynku biurowo-mieszkalnym dużą salą konferencyjną mieszczącą 50 osób
7) W budynku biurowo-mieszkalnym znajduje się sala edukacji przyrodniczo-leśnej, która mieści 30 osób.
8) Zamawiający szacuje, że poza pracownikami terenowymi, budynek biurowy i biurowo-mieszkalny odwiedza około 100 osób rocznie (interesanci, kontrahenci, klienci).
9) Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określił w SWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz. 1510 z późn. zm.). Powyższy obowiązek będzie zwany dalej Obowiązkiem zatrudnienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności sprzątania i utrzymania czystości w trakcie realizacji zamówienia publicznego.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie odnosi się do koordynatora, o którym mowa w kryteriach pozacenowych oceny ofert (rozdział 21 SWZ).
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
10) Zamawiający obecnie nie przewiduje żadnych prac remontowych w budynku biurowym i biurowo-mieszkalnym w roku 2024, czego ostatecznie nie można wykluczyć. W przypadku wykonania prac remontowych w powyższych budynkach, Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, rozszerzając jej zakres o usługi sprzątania i utrzymania czystości w przypadku wystąpienia prac remontowych za dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy ustalonym w toku negocjacji, o czym mowa we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
11) Poza zakresem i częstotliwością wykonywana zamówienia publicznego wynikającego z Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ), Zamawiającemu przysługuje prawo do dodatkowego zlecania Wykonawcy świadczenia usług dotyczących kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach parteru budynku biurowo-mieszkalnym Nadleśnictwa Kościerzyna: duża sala konferencyjna, korytarz, dwie łazienki, kuchnia o łącznej powierzchni: 136,74 m2.
12) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie zdecydował się na podzielenie zamówienia publicznego na części, gdyż potrzeba skoordynowania działań wielu Wykonawców w przypadku podziału zamówienia na części utrudniłaby prawidłową realizację całości zamówienia. Wykonanie zamówienia przez jednego Wykonawcę przyczynia się do lepszej organizacji procesu kontroli przez Zamawiającego. Ponadto jeden Wykonawca odpowiada za całość realizacji zamówienia, co ułatwia wyegzekwowanie tego samego standardu, poprawia spójność świadczenia usług tożsamych i egzekwowania określonego przez Zamawiającego poziomu (standardu) świadczenia tych usług. Jeden Wykonawca zapewnia lepszy efekt ekonomiczny zamówienia np. zakup tych samych środków chemicznych, czystości, jeden model organizacyjny pracy, tożsamość stawianych warunków pracownikom Wykonawcy. Wykonanie zamówienia w przypadku współdziałania kilku Wykonawców spowodowałoby utrudnienia i doprowadziło do sztucznego, niecelowego podziału obowiązków.
Rozbicie odpowiedzialności za wykonanie zamówienia na wielu Wykonawców nie leży w interesie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130919,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130919,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130919,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOBRANOCKA ILONA LUBIŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911481544

7.3.4) Miejscowość: Mały Klincz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130919,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.