eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko¶cierzyna › Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Ma³ym Klinczu



Og³oszenie z dnia 2024-05-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Ma³ym Klinczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO¦CIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko¶cierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586865980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://koscierzyna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Ma³ym Klinczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-23639a3f-1838-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00336731

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026937/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym stadionu w Ma³ym Klinczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna
8. Do kontaktowania siê z Wykonawcami upowa¿niony jest pracownik Zamawiaj±cego pod wzglêdem merytorycznym Pani Weronika Toruñczak pod wzglêdem proceduralnym
P. Katarzyna Wysiecka-Szamocka.
9. Wszelkie informacje, w tym wezwania od zamawiaj±cego zostan± przekazane wykonawcy na adres e-mail wskazany przez wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci (SWZ).
11. Zamawiaj±cy bêdzie obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.3. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
4. Zalecenia:
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z
3) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
4) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
5) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
6) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
7) Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
8) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ko¶cierzyna z siedzib± w Ko¶cierzynie przy ul. Strzeleckiej 9.
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: inspektor25052018@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania
i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
12. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie kompleksu sportowo-rekreacyjnego. W sk³ad zamierzenia budowlanego wchodz±:
• budowa zewnêtrznego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 40m x 20m wraz ze stref± au-tow± przeznaczonego do gier zespo³owych ze sztuczn± nawierzchni± poliuretanowo-gumow±,
• budowa kortu otwartego ze sztuczn± nawierzchni± trawiast± do gry w tenisa ziemnego przy-stosowanego do gry deblowej,
• budowa zewnêtrznego placu zabaw,
• przeniesienie istniej±cych urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej oraz ponowny ich monta¿,
• budowa infrastruktury drogowej tj. drogi, chodniki, miejsca postojowe w tym miejsca dla osób niepe³nosprawnych oraz pojazdów uprzywilejowanych,
• budowa infrastruktury technicznej tj. o¶wietlenie zewnêtrzne oraz odwodnienie,
• budowa obiektu zaplecza sanitarno-szatniowego.
Lokalizacja inwestycji – dzia³ka nr 42/15, obrêb Ma³y Klincz, gmina Ko¶cierzyna.
Budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego odbêdzie siê na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowê uzyskanego przez Zamawiaj±cego. Budowa boisk, budowa kortu, budowa zewnêtrznego placu zabaw, przeniesienie i ponowny monta¿ istniej±cej si³owni oraz budowa parkingów wykony-wana bêdzie na podstawie zg³oszenia.
Wybudowane ma zostaæ boisko wielofunkcyjne, w obrêbie którego znajduj± siê nastêpuj±ce pola gry(boiska):
- boisko do pi³ki rêcznej o wymiarach 40x20m (opcjonalnie do pi³ki no¿nej),
- dwa boiska do pi³ki siatkowej,
- dwa boiska do koszykówki (niewymiarowe),
Parametry techniczne nawierzchni boisk zgodne z za³±czonym projektem.
Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego: 968 m2.
Boisko do tenisa ziemnego ze sztuczn± nawierzchni± trawiast± stanowi prostok±t o szer. 10,97m i d³. 23,77m. Dooko³a boiska znajduje siê pas ochronny wzd³u¿ linii bocznych szeroko¶ci 3,05 m, a wzd³u¿ linii koñcowych o szeroko¶ci 5,50m. Parametry techniczne nawierzchni trawiastej zgodne z za³±czo-nym projektem.
Powierzchnia boiska: 593,52 m2.
Projekt przewiduje wykonanie nowej nawierzchni pod przeniesienie istniej±cych urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej. Parametry techniczne nawierzchni zgodne z za³±czonym projektem.
Powierzchnia: 126.13 m2.
Nawierzchnia przygotowana pod plac zabaw musi mieæ parametry techniczne zgodne z za³±czonym projektem.
Powierzchnia: 144.98 m2.
Wewnêtrzny uk³ad komunikacyjny obejmuje wydzielone drogi dojazdowe, ci±gi piesze, obszary pie-szojezdne oraz miejsca postojowe. Projektowanych jest 8 miejsc postojowych dla samochodów oso-bowych, z czego 1 jest przeznaczone dla osób niepe³nosprawnych. Dodatkowo uwzglêdnione s± 2 miejsca postojowe dla pojazdów uprzywilejowanych.

Zakres prac obejmuje budowê obiektu zaplecza sanitarno-szatniowego: obiekt wolnostoj±cy, jedno-kondygnacyjny. Bêdzie pe³ni³ funkcjê szatni dla zawodników oraz trenera. W obiekcie zaplanowano 3 oddzielne wej¶cia. Budynek wyposa¿ony bêdzie w pomieszczenie gospodarcze o funkcji magazyno-wej.
Forma projektowanej budowy to zwarta bry³a na podstawie prostok±ta o wymiarach 17,00 x 6,35 m z dachem dwuspadowym o k±cie nachylenia 15°. Projektowany obiekt jest parterowy, niepodpiwni-czony, nie bêdzie posiadaæ stropu nad parterem ani poddasza. Konstrukcja w technologii ramowej aluminiowo-stalowej obudowana p³ytami warstwowymi oraz kasetonami elewacyjnymi.
W projektowanym budynku planuje siê wykonanie instalacji:
- wentylacji mechanicznej,
- elektrycznej,
- c.o.,
- wod.-kan.
Obiekt zaopatrywany jest w wodê z istniej±cego przy³±cza. W obiekcie powstawaæ bêd± ¶cieki socjal-no-bytowe, zwi±zane z u¿ytkowaniem budynku, które bêd± odprowadzane do projektowanego przy-³±cza do sieci kanalizacji sanitarnej.
Budynek zostanie wyposa¿ony w instalacje:
- gniazd wtyczkowych,
- o¶wietlenia wewnêtrznego,
- odgromow±.
Projektuje siê przy³±cze WLZ z istniej±cego z³±cza kablowego od pó³nocnej strony dzia³ki 42/15.

Zewnêtrzne instalacje elektryczne obejmuj± wykonanie:
- o¶wietlenia zewnêtrznego parkingu,
- o¶wietlenia zewnêtrznego boiska wielofunkcyjnego,
- o¶wietlenia zewnêtrznego kortu tenisowego,
- o¶wietlenia zewnêtrznego si³owni zewnêtrznej.
Zasilanie o¶wietlenia z tablicy bezpiecznikowej budynku szatniowego.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (w tym wyposa¿enia i parametrów technicznych boisk) stanowi za³±czona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Na stronie internetowej Zamawiaj±cego zamieszcza siê przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wy-³±cznie jako materia³ informacyjny niebêd±cy za³±cznikiem do SWZ i nie bêd±cy dokumentem obo-wi±zuj±cym w niniejszym postêpowaniu. Wykonawca mo¿e z niego skorzystaæ na zasadzie dobro-wolno¶ci i na w³asn± odpowiedzialno¶æ.
Przedmiot zamówienia, tj. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Ma³ym Klinczu” wspó³finansowana jest w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych z wy³±czeniem przeniesienia urz±dzeñ si³owni i now± nawierzch-ni± si³owni.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdzia³ach niniejszej SWZ nast±pi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewni± uzyskanie parametrów technicznych i jako¶ci nie gorszych od za³o¿onych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej za³±cznikach, w których Zmawiaj±cy, ze wzglêdu na brak mo¿liwo¶ci opisania przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób, odwo³uje siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, b±d¼ wskazane s± znaki towarowe, patenty, ¼ród³a pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowi± opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materia³ów, produktów konkretnych producentów to nale¿y traktowaæ to jedynie jako okre¶lenie po¿±danego standardu i jako¶ci. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca mo¿e zaoferowaæ równowa¿ne materia³y, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jako¶ciowych. Przez równowa¿no¶æ produktu rozumie siê zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materia³ów, wydajno¶æ, trwa³o¶æ oraz jako¶æ jest nie gorsza od jako¶ci produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Roboty winny byæ wykonane przez jednego wykonawcê ze wzglêdu na technologiczn± spójno¶æ.
Dokonanie wymuszonego podzia³u zamówienia na zbyt ma³e czê¶ci mog³oby spowodowaæ niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet w¶ród wykonawców z sektora M¦P.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
7. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o zamówienie wy³±cznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani do³±czania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach okre¶lonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane bêd± w PLN.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w sposób uwzglêdniaj±cy wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

warto¶æ punktowa wagi w %
Cena oferty 60 %
Termin gwarancji 40%

Kryteria oceny ofert oparte s± na systemie punktowym.

Sposób oceny ofert:
Liczba punktów danej oferty bêdzie stanowi³a sumê punktów przyznanych w ka¿dym z kryteriów, zgodnie z wzorem:

PO = PK1 + PK2

PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „terminu gwarancji”

Dla kryterium: „Cena”

PK1 = (CN / CR x 60%) x 100

PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena”
CN – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
CR – cena oferty badanej

Termin gwarancji 40% (okres rêkojmi zrównany z okresem gwarancji)
Oferty w tym kryterium oceniane bêd± w odniesieniu do najd³u¿szego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegaj±c, i¿ minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych zasad oceny punktowej:
a) 3 lata gwarancji – 0 pkt
b) 4 lata gwarancji – 10 pkt,
c) 5 lat gwarancji – 20 pkt,
d) 6 lat gwarancji – 30 pkt,
e) 7 lat gwarancji – 40 pkt,

Je¶li Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata, to oferta zostanie odrzucona jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Informacje dotycz±ce terminu gwarancji zamówienia wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku w tym zakresie;

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku w tym zakresie;

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej

Wykaz robót budowlanych
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub rozbudowê lub przebudowê obiektu o charakterze i przeznaczeniu sportowym np. sale gimnastyczne, hale sportowe, stadiony, korty tenisowe, boiska wielofunkcyjne itp. o warto¶ci minimum jednego miliona z³otych brutto.

Wykaz osób
Wykonawca musi wykazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazaæ ¿e bêdzie dysponowa³ osobami podaj±c podstawê do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

- Kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej - minimum 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z pó¼n. zm), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.



- Kierownik robót w specjalno¶ci sanitarnej - minimum jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z pó¼n. zm), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.


- Kierownik robót - w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z pó¼n. zm), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.

W przypadku posiadania przez jedn± osobê wymaganych uprawnieñ wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie stanowisk.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tym samym:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Za³±cznik nr 5 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych - do¶wiadczenie).

- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami Za³±cznik nr 6 SWZ (wykaz osób, kwalifikacje).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 2 i ust. 9 SWZ oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2 SWZ – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3) W przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

4) W przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru).

7) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
8) wype³niony i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony:
sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej polegaj±cej na obliczeniu warto¶ci kosztorysowej robót jako sumy iloczynów ilo¶ci jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i us³ug.

L.p. Podstawa kalkulacji Opis czynno¶ci Jednostka miary Ilo¶æ Cena jednostkowa netto Warto¶æ netto
1
2
…….

9) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
20 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych);
2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1.pieni±dzu;
3.2.gwarancjach bankowych;
3.3.gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4.porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
a) 4.Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Bank Spó³dzielczy w Ko¶cierzynie 36832800072001000755160004;
z podaniem tytu³u: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Ma³ym Klinczu”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5.Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
5.1.musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 uPzp.
5.2.z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5.3.powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
5.4.termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5.5.w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
5.6.beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Ko¶cierzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Ko¶cierzyna;
5.7.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona .
7.Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 uPzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X ust. 7 pkt 1) SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie
o którym mowa w Rozdziale VII ust. 11 SWZ z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 8 do SWZ.
2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiana terminów wykonania umowy:
1.1) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) klêsk ¿ywio³owych,
b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów;
1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych,
b) konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych,
c) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
d) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.3) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
1.5) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma – typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji;
1.6) zmiany spowodowane przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci a inspektor nadzoru wyda³ wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
1.7) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie;
Ze wzglêdu na ograniczona liczbê znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e zmiany umowy znajduj± siê w paragrafie 17 umowy (za³±cznik do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami, wskazanymi w niniejszej SWZ za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

9. Zatrudnienie
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
Wykonywanie prac ziemnych, konstrukcji stalowych, uk³adanie specjalnych nawierzchni.

Wyj±tkiem bêd± przypadki wynikaj±ce z przepisów prawa w tym takie czynno¶ci, które s± wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej.
Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad tzw. kosztów bezpo¶rednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powy¿ej) bêd± w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (je¿eli ten obowi±zek wynika z art. 22 §1 Kodeksu pracy).
Obowi±zek okre¶lony powy¿ej dotyczy równie¿ podwykonawców – Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci.
Szczegó³owe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê ww. osób oraz kontrolowanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego i przewidziane z tego tytu³u sankcje okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
Wymóg ten nie dotyczy osób wykonuj±cych, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynno¶ci obejmuj±ce kierowanie budow± lub robotami budowlanymi w ró¿nych bran¿ach, które mog± wykonywaæ wy³±cznie osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane, czyli pe³ni±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budow± lub robotami budowlanymi wymaga samodzielno¶ci i nie mo¿e byæ wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powo³anych powy¿ej przepisów. Osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie s± odpowiedzialne za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za nale¿yt± staranno¶æ w wykonywaniu pracy, jej w³a¶ciw± organizacjê, bezpieczeñstwo i jako¶æ.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane powy¿ej czynno¶ci. Jednym z ¿±danych dokumentów bêdzie o¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê lub podwykonawcê w trakcie realizacji umowy – za³±cznik nr 7 SWZ.
W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
UWAGA: W zwi±zku z faktem, ¿e na dzia³ce nr 42/15 obr. Ma³y Klincz, funkcjonuje obecnie obiekt sportowy – boisko pi³karskie ze starym zapleczem kontenerowym, s³u¿±ce dla Klubu Sportowego Santana Wielki Klincz, na którym odbywaj± siê me-cze i treningi dla dzieci i m³odzie¿y, zobowi±zuje siê Wykonawcê do uzgodnienia z Zarz±dem Klubu zasad funkcjonowania podczas trwania budowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.