eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa szczotek chirurgicznych i pojemników twardościennych na odpady medyczne dla potrzeb Jednostek SPSK1- powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szczotek chirurgicznych i pojemników twardościennych na odpady medyczne dla potrzeb Jednostek SPSK1- powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szczotek chirurgicznych i pojemników twardościennych na odpady medyczne dla potrzeb Jednostek SPSK1- powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54ce8d6-460e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268518/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2738/50/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczotka do chirurgicznego mycia rąk - sterylna, jednorazowego użytku z gąbką, sucha. 4 000 szt.
2. Szczotka do chirurgicznego mycia rąk z detergentem - jednorazowego użytku z gąbką, nasączona detergentem. 3 000 szt.
3. Pojemnik na odpady medyczne 0,2 L (czerwony) - płaski, szer. 40 mm, wys. 140 mm, śr. otworu 22 mm, sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. 1 000 szt.
4. Pojemnik na odpady medyczne 0,5 L – 0,7 L (czerwony i żółty) - sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, średnica otworu min. 3 x 4 cm, pojemnik zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. czerwony
8 500 szt.
żółty
500 szt.
5. Pojemnik na odpady medyczne 0,5 L – 0,7 L (czerwony) – płaski, sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, średnica otworu min. 3 x 4 cm, pojemnik zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. 1 000 szt.
6. Pojemnik na odpady medyczne 1 L (czerwony i żółty) - sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, średnica otworu min. 3 x 4 cm, pojemnik zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. czerwony
12 000 szt.
żółty
500 szt.
7. Pojemnik na odpady medyczne 2 L (czerwony i żółty) - sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, średnica otworu min. 6 x 7 cm, pojemnik zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. czerwony
21 000 szt.
żółty
2 000 szt.
8. Pojemnik na odpady 20 L - 25 L (czerwony) - wiaderko z materiału odpornego na przedziurawienie, z otworem wrzutowym i pokrywą. 500 szt.
9. Pojemnik na odpady 5 L, wiaderko (czerwony i żółty) - sztywny, odporny na działanie wilgoci, przekłucie lub przecięcie, grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika, średnica otworu min. 6 x 7 cm, średnica górna 165 mm, średnica dolna 120 mm, pojemnik zamykany wieczkiem gwarantującym możliwość łatwego, wielokrotnego otwierania i zamykania. czerwony
4 500 szt.
żółty
500 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 143418,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pojemnik na odpady medyczne (żółty ,czerwony) - przeznaczone do usuwania odpadów medycznych po zabiegach operacyjnych z wykorzystaniem chemioterapii, pojemność 67 L (+/- 2L) oraz o wymiarach 65 x 32 x 45 cm (+/- 2 cm); ze szczelną pokrywą przesuwną zapobiegającą wyciekom, wewnątrz pojemnika wkładka chłonna. czerwone
200 szt.
2. Pojemnik na odpady medyczne (żółty ,czerwony) - przeznaczone do usuwania odpadów medycznych po zabiegach operacyjnych z wykorzystaniem chemioterapii, pojemność 67 L (+/- 2L) oraz o wymiarach 65 x 32 x 45 cm (+/- 2 cm); ze szczelną pokrywą przesuwną zapobiegającą wyciekom, wewnątrz pojemnika wkładka chłonna. żółte
200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18696,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111051,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137352,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111051,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: 41-808 Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111051,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Intergos Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470170222

7.3.4) Miejscowość: 43-300 Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.