Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647424/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00659272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4597721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf6f66c9-dd4b-4f6d-8a28-65cb9129ca64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.62.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy.
2. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 3 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „SOPZ”),
Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365079,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372498,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365079,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142924560
7.3.3) Ulica: Karolkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365079,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Zakup usług asysty serwisowej z prawem do aktualizacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Zakup programu do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT dla jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-CUW w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa szpitalnego systemu informatycznego do celów edukacyjnych (DZP.25.80.2025)
- Serwisowanie systemów do automatycznej kontroli Stref Płatnego Parkowania w Gdyni.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





