Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii i chemii – etap ponadpodstawowy/ponadgimnazjalny w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380 21 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii i chemii – etap ponadpodstawowy/ponadgimnazjalny w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56fe801-5ccd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000085/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie Autorskich Programów Nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2021/2022 dla uczniów szczególnie uzdolnionych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat kartuski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 03.02. Edukacja ogólna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny - szkoła ponadpodstawowa/ ponadgimnazjalna, 2 grupy, każda po 51 godzin, w sumie 102 godziny (1 godzina = 45 minut).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11220 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny - szkoła ponadpodstawowa/ ponadgimnazjalna, 2 grupy, każda po 51 godzin, w sumie 102 godziny (1 godzina = 45 minut).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11220 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części 1 (przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa/ponadgimnazjalna) na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), ponieważ ww. części nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z cytowanym wyżej przepisem „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (…)”.
Art. 259 ustawy Pzp stanowi, że „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12036,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12036,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12036,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Słomczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12036,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-15INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie wybranych frakcji odpadów komunalnych.
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" -II
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w celu zapewnienia realizacji ..
- Warsztaty rozwijające kompetencje cyfrowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Piaskach oraz Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych oraz WARSZTATY dla rodziców na temat wsparcia ich dzieci
- Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





