Og³oszenie z dnia 2021-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00038405/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00101139/01 - Wynik z dnia 2021-07-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00032845 z dnia 2021-04-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.gd@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie mieniem skarbu Pañstwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4ee71d57-9cfd-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00032845
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.60 Us³ugi prawnicze - ¶wiadczenie pomocy prawnej - OR Gdynia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.Instrukcja korzystania z Platformy:1)w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie o nr DZP-OG.2619.66.2021 oraz korzystaj±c z polecenia Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2)po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych)3)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê4)w zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”.W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie Pobierz paczkê, a nastêpnie Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora5)Zak³adka „Za³±czniki” s³u¿y równie¿ Wykonawcom do z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±6)Za datê wp³ywu oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie7)Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.4.Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,2)komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).5.Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje sk³adane za po¶rednictwem Platformy, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje” c.d. sekcja IX
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzib± przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa2.Administrator wyznaczy³ Inspektorem Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochrona danych poprzez pocztê elektroniczn± na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu pro-wadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zosta-nie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6.obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8.Posiada Pan/Pani:•na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych,Szczegó³owe informacje w za³.nr8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): •na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9.Nie przys³uguje Pani/Panu:•w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;•na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wyni-kaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OG.2619.66.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sta³a obs³uga prawna Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, w zakresie dzia³alno¶ci Oddzia³u Zamawiaj±cego.2. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 79100000-5 Us³ugi prawnicze.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: 1) Cena brutto oferty (parametr C) - waga 60%,2) Kryterium jako¶ciowe (parametr LG) zwiêkszenie liczby godzin dy¿urów pe³nionych tygodniowo (ponad obowi±zkowe 20 godzin tygodniowo) - 40 %Kryterium Cena brutto oferty Punkty w tym kryterium zostan± wyliczone wg wzoru:C = (Cn / Co) x 60 pkt Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Kryterium Zwiêkszenie liczby godzin dy¿urów pe³nionych tygodniowo (ponad 20 obowi±zkowych godzin tygodniowo)Punkty w tym kryterium zostan± wyliczone wg wzoru:LG = (LGo / 15) x 40 pkt. Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.Punkty uzyskane w powy¿szych kryteriach zostan± zsumowane, zgodnie z poni¿szym wzorem:K= C + LG Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy za³o¿eniu, ¿e 1 pkt. odpowiada 1 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiêkszenie liczby godzin dy¿urów pe³nionych tygodniowo
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e: dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 2 osobami (radc± prawnym, adwokatem) posiadaj±cymi: uprawnienia, do wykonywania zawodu radcy prawnego stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75 z pó¼niejszymi zmianami) lub adwokata stosownie do przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1651 z pó¼n. zmianami) lub prawnika zagranicznego wykonuj±cego sta³± praktykê na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 823) aktualny wpis na listê radców/adwokatów i sta¿u pracy w zawodzie radcy prawnego lub adwokata co najmniej 5 lat (liczonych nie wcze¶niej ni¿ od dnia wpisu na listê radców prawnych lub adwokatów), w tym co najmniej 2 lata ¶wiadczenia obs³ugi prawnej na rzecz jednostek sektora finansów publicznych;Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie wskazane osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiada³y ³±cznie do¶wiadczenie we wszystkich obszarach dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego, tj. posiada³y do¶wiadczenie w obs³udze spraw windykacyjnych, zwi±zanych z gospodark± nieruchomo¶ciami, zwi±zanych z inwestycjami, z zakresu zamówieñ publicznych oraz z zakresu gospodarki mieszkaniowej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w powy¿ej zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument potwierdzaj±cy okoliczno¶ci, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy musi byæ wystawiony nie wcze¶niej 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:1)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do podpisania oferty, o ile ofertê podpisuje pe³nomocnik;2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy;3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdzia³u) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy, wy³±cznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgod± obu Stron, w okoliczno¶ciach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://amw.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, przekazywane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki Za³±czniki.7.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia,uzupe³nienia,elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez Wykonawcê po terminie sk³adania ofert,sk³adane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki Pytania/informacje8.Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp.tak¿e sk³adane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki Pytania/informacje.9.Wykonawcy mog± kierowaæ zapytania do Zamawiaj±cego, tak¿e mailowo na adres: dzp.gd@amw.com.pl z dopiskiem:„Postêpowanie nrDZP-OG.2619.66.2021.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiaj±cego–nie bêd± rozpatrywane.10.Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB.11.Dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej s± sporz±dzane, zgodnie z § 2Rozp.w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie–zwane dalej jako Rozp. w zwi±zku z art.18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, odsy³aj±cym do rozporz±dzenia z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego okre¶lonymi w tych przepisach prawa – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.12.Zalecenia zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:a)odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:*dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,*dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES a)odno¶nie podpisu osobistego:*dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny,*dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym b)odno¶nie podpisu zaufanego:*wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB (Szczegó³owe informacje dotycz±ce podpisu zaufanego mo¿na uzyskaæ pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany)Je¿eli jest to mo¿liwe, zalecane jest stosowanie podpisu otaczaj±cego–wewnêtrznego–który polega na tym, ¿e jest zapisany ³±cznie z podpisywanym dokumentem (tworz± jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu).1.Informacja na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1)szyfrowanie za pomoc± protoko³u TLS;2)formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy;4)pliki oferty wczytane przez wykonawcê na Platformê i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane, mo¿liwo¶æ otwarcia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;5)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie Data przes³ania.2.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Szczegó³owy opis rozdzia³ VIISWZ2021-04-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków bêd±cych w administracji Zarz±du Zlewni Katowice, obszar dzia³ania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jab³ek do Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Monta¿ i demonta¿ na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Obo¼na 11 m. 19b czê¶æ nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 czê¶æ nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug prawnych zwi±zanych z kontrol± i badaniem zamówieñ publicznych weryfikowanych przez MKiDN oraz doradztwa prawnego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027 dla priorytetu VII "Kultura"
- Us³ugi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski O¶rodek Wsparcia Ekonomii Spo³ecznej"
- KOMPLEKSOWA OBS£UGA PRAWNA ODDZIA£U GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAÑSKU
- Us³ugi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i za³o¿enie ewidencji budynków.
wiêcej: Us³ugi prawnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.