eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › Remont pomieszczeń i klatki schodowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i klatki schodowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951151748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 70

1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6821024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszszcz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2szcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i klatki schodowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-905503c3-717b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00322588/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń i klatki schodowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS2 271.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń i klatki schodowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym położonym przy ul. Ogrodowej 14, 22-460 Szczebrzeszyn, będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół Nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.

Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w oparciu o:
1) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dalej „STWiOR”, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ;
3) Obowiązujące przepisy prawa, normy, sztukę budowlaną, wiedzę techniczną.

Do remontu przewidziano klatkę schodową boczną od strony południowej budynku, a także wykonanie prac uzupełniających w celu dokończenia remontu pomieszczeń kuchni.
Zakres prac do wykonania:
1) Roboty demontażowe;
2) Posadzki;
3) Roboty elektryczne;
4) Instalacje wodno-kanalizacyjne i CO;
5) Roboty stolarskie, ślusarskie i malarskie.

Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy:
1) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych i montażowych zgodnie ze STWiOR, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami BHP i PPOŻ, zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;
2) Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów własnych, fabrycznie nowych, posiadających stosowne atesty, certyfikaty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, wskazanych w STWiOR i przedmiarze robót. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 poz. 1213) oraz zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.);
3) Zorganizowanie zaplecza robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt oraz utrzymanie go w należytym porządku;
4) Ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
5) Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu zamówienia;
6) Przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (PPOŻ i ochrony mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót.

Wykonawca będzie wykonywał prace w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania schroniska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160364,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172800,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachy – Usługi Blacharsko-Dekarskie Grzegorz Gałan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222227849

7.3.3) Ulica: Majdan Wielki 244

7.3.4) Miejscowość: Krasnobród

7.3.5) Kod pocztowy: 22-440

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172800,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.