Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027932/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00027932/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00029022/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032400 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SYMULATORA „ZARZĄDZANIE W GOSPODARSTWIE ROLNYM” Z NOTEBOOKIEM, WSPARCIEM TECHNICZNYM, AKTUALIZACJĄ SYMULATORA ORAZ BEZTERMINOWĄ LICENCJĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 66 24 413
1.5.8.) Numer faksu: (12) 66 24 410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.skomorucha@urk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SYMULATORA „ZARZĄDZANIE W GOSPODARSTWIE ROLNYM” Z NOTEBOOKIEM, WSPARCIEM TECHNICZNYM, AKTUALIZACJĄ SYMULATORA ORAZ BEZTERMINOWĄ LICENCJĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6325bf4-96bc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Zakup i dostawa bezterminowej licencji symulatora "Zarządzanie w gospodarstwie rolnym" z notebookiem oraz z opieką serwisową do symulatora dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Zrównoważony rozwój uczelni” w związku z realizacją zadania 3 - modyfikacja programów kształcenia w uniwersytecie rolniczym poprzez wdrożenie innowacyjnych interaktywnych narzędzi edukacyjnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027932/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-291-0648/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup symulatora „zarządzanie w gospodarstwie rolnym” z notebookiem, wsparciem technicznym, aktualizacją symulatora oraz bezterminową licencją. Zakup realizowany jest w ramach projektu: ,,Zrównoważony Rozwój Uczelni” w związku z realizacją Zadania 3 - Modyfikacja programów kształcenia w Uniwersytecie Rolniczym poprzez wdrożenie innowacyjnych interaktywnych narzędzi edukacyjnych.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji postępowania zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je traktować jako kryterium wskazania minimalnych oczekiwanych parametrów. Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne tj.: urządzenia, materiały lub technologie o parametrach nie gorszych niż wskazane. 1. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami.2. Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie, dostarczenie, uruchomienie oraz przetestowanie sprzętu oraz symulatora w którego skład wchodzą: symulator zarządzanie w gospodarstwie rolnym, notebook, wsparcie techniczne. Zapewnienie opieki serwisowej, przeszkolenie z obsługi osób prowadzących zajęcia, osób realizujących I linię wsparcia technicznego lokalnie.3. Symulator będzie obejmował trzy moduły:- „Produkcja roślinna”- „Mechanizacja rolnictwa”- „Produkcja zwierzęca”
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa produktów leczniczych wykorzystywanych przez oddziały Szpitala
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych wylotami kanalizacji opadowej do odbiorników z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) projektora laserowego dla Wydziału Filologicznego UJ
- Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)
- Dostawa mebli i foteli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 5 (pięciu) monitorów wraz z okablowaniem dl Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.