Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00614795/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług dot. bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej obiektów ZUOP w Otwocku oraz ochrony radiologicznej KSOP, a także prowadzenie pomiarów i ocena narażenia personelu w 2025 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuop.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zuop/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług dot. bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej obiektów ZUOP w Otwocku oraz ochrony radiologicznej KSOP, a także prowadzenie pomiarów i ocena narażenia personelu w 2025 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-365c7e1c-dc25-4926-a033-a212b6ce1c7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 437390,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Monitoring i ochrona radiologiczna ZUOP w Otwocku4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 6396,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Pomiary i ocena narażenia zewnętrznego i wewnętrznego personelu ZUOP4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 120205,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 Część III – Wzorcowanie aparatury dozymetrycznej)4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 58283,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Monitoring i ochrona radiologiczna terenu KSOP4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 109161,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Monitoring i ochrona radiologiczna otoczenia KSOP4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 67427,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Badanie wybranych elementów środowiska na terenie i otoczeniu KSOP4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 84744,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Wykonanie oceny stanu ochrony radiologicznej na terenie i w otoczeniu obiektów ZUOP i Ośrodka Świerk w Otwocku4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 34471,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61364,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61364,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61364,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61364,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złozono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56149,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56149,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56149,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56149,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110423,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110423,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110423,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110423,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68206,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68206,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68206,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-00-08-318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68206,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93882,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93882,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93882,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-80-40
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNE LABORATORIUM OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93882,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów w ramach zadania pn. ""Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności,..."
- Budowa budynku ochrony (portierni) oraz fragmentu odrębnego układu komunikacyjnego na terenie siedziby Zamawiającego
- Modernizacja budynku nr 32a zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Remont zespołu pomieszczeń laboratoryjnych 12B w budynku 24ABCDW na terenie NCBJ OR POLATOM
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.