eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Grudziądza oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących
się na terenie miasta Grudziądza oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm-grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących
się na terenie miasta Grudziądza oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b00baa2-599b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032259/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Grudziądza oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384299,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Zadania realizowane przez Wykonawcę w szczególności obejmuje usuwanie następujących pojazdów:
a) pojazdy o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t
b) pojazdy o dmc powyżej 7,5 t do 16 t
c) pojazdy o dmc powyżej 16 t
d) pojazdy przewożące towary niebezpieczne

1) Usuwanie powyższych pojazdów z dróg, stref zamieszania i stref ruchu na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów - zgodnie z art. 50a ust. 1 i 130a ust 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r.,
Nr 143, poz. 845 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r., Nr 143, poz. 846 ze zm.).
2) Współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu na terenie miasta Grudziądza.
3) Bezpieczne przetransportowanie pojazdów na wyznaczony przez Zamawiającego parking, w tym:
a) dojazd do pojazdu będącego przedmiotem zgłoszenia,
b) sporządzenie dokumentacji fotograficznej pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia pojazdu przed załadunkiem,
c) załadunek pojazdu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą
w czasie transportu,
d) usunięcie (zabranie) wszystkich elementów pojazdu z drogi,
e) przemieszczenie na wyznaczony parking,
f) rozładunek pojazdu na parkingu,
g) właściwe ustawienie pojazdu na parkingu.,
h) protokolarne przekazanie pojazdu.
4) Świadczenie usług w sposób ciągły, w systemie 24 h, 7 dni w tygodniu, z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej.
5) Po wykonaniu usługi usunięcia pojazdu przesłanie Zamawiającemu kserokopii prawidłowo wystawionej dyspozycji na podstawie art. 50 a lub art. 130 a ustawy Prawo
o ruchu drogowym na adres e-mail zdm@zdm.grudziadz.pl oraz przesłanie informacji
o pojeździe z podaniem jego rodzaju, daty i godziny odstawienia na parking strzeżony oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, dopuszczalnej masy całkowitej, nr VIN w terminie do 48 godzin od momentu podjęcia czynności usunięcia pojazdu.
6) Pobieranie od właścicieli usuniętych pojazdów w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za odholowanie na parking strzeżony w przypadkach, w których usunięcie nastąpiło na podstawie art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 1 i 2 ustawy, wg obowiązujących stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej Grudziądza.
7) Prowadzenie przez Wykonawcę dla opłat, o których mowa w pkt. 6 odrębnej ewidencji księgowo – finansowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8) Prowadzenie ewidencji pojazdów odholowanych na parking strzeżony.
9) Prowadzenie oddzielnych ewidencji dla pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a Ustawy oraz pojazdów usuniętych w trybie art. 50a Ustawy.
10) Przekazywanie opłat pobranych danego dnia na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 38 1020 5011 0000 9102 0169 6095 w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania opłaty za odholowanie pojazdu na parking strzeżony od właścicieli usuniętych pojazdów.
11) Na potwierdzenie dokonania czynności wynikających z umowy należy do 5 dnia następnego miesiąca dostarczyć do Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu zbiorcze wykazy pojazdów odholowanych za bieżący okres rozliczeniowy z wyszczególnieniem opłat, o których mowa w ust. 6 za usługę wraz z dyspozycjami usunięcia pojazdów, protokołami przyjęcia i przekazania pojazdu na parking oraz kopiami dowodów wpłat.
12) Właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych od właścicieli pojazdów.
13) Zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych przed dostępem osób nieupoważnionych.
14) Zachowanie danych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy.
15) Przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno – prawnej za holowanie pojazdu, ich części oraz innych rzeczy w trakcie świadczenia usługi.
16) Sporządzenie protokołu przekazania pojazdu na parking podmiotu wyłonionego przez Zamawiającego do świadczenia usług prowadzenia parkingu do parkowania usuwanych pojazdów, o ile podmiotem tym nie jest Wykonawca.
17) Odstawienie pojazdu stanowiącego własność gminy – miasto Grudziądz do stacji demontażu pojazdów wskazanej przez Zamawiającego najpóźniej następnego dnia od dnia otrzymania zlecenia Zamawiającego dotyczącego utylizacji pojazdu, a gdy będzie to dzień wolny od pracy, pierwszego dnia powszedniego następującego po nim.
18) Po podpisaniu przez Zamawiającego z wyłonionym podmiotem umowy o świadczenie usług na prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów z dróg, stref zamieszkania stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Grudziądza, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do przewiezienia na wyznaczony parking strzeżony wszystkich pojazdów znajdujących się na parkingu strzeżonym prowadzonym przez dotychczasowego wykonawcę, w terminie
7 dni. Należne Wykonawcy wynagrodzenie z tego tytułu będzie wyliczone jako iloczyn ilości przewożonych pojazdów i stawki, o której mowa w § 4 umowy pn. „Usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Grudziądza. Część I” (z uwzględnieniem kategorii każdego z przewożonych pojazdów).
Z dokonanej czynności Wykonawca sporządza protokół zdawczo – odbiorczy.
Do protokołu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć fotografię każdego z przewożonych pojazdów, wykonaną przed odbiorem z parkingu dotychczasowego wykonawcy prowadzącego parking.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 9905,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Zadania realizowane przez Wykonawcę w szczególności obejmuje prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów, w szczególności:
a) pojazdy przewożące towary niebezpieczne
1) Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania pojazdów usuwanych z miasta Grudziądza, w tym:
a) zabezpieczenie pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją (Wykonawca sporządzi dokładną dokumentację zdjęciową),
b) udzielanie pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin,
c) powiadomienie Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art. 50a ust. 2 Ustawy,
d) powiadomienie Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art. 130a ust. 10 Ustawy,
e) wydawanie właścicielowi zatrzymanego pojazdu na podstawie zezwolenia, wydanego przez organ:
• gminy – w przypadku usunięcia pojazdu w trybie określonym w art. 50a ust. 1 Ustawy
• wydający dyspozycję usunięcia pojazdu - w przypadku usunięcia pojazdu w trybie określonym w art. 130a ust. 1 Ustawy.
2) Świadczenie usług w sposób ciągły, w systemie 24 h, 7 dni w tygodniu, z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej.
3) Informowanie Zamawiającego w terminie do 48 godzin o przyjęciu pojazdu na parking Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zdm@zdm.grudziadz.pl.
4) Pobieranie od właścicieli usuniętych pojazdów w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za postój pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach, w których usunięcie nastąpiło na podstawie art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 1 i 2 ustawy, wg obowiązujących stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej Grudziądza.
5) Prowadzenie przez Wykonawcę dla opłat, o których mowa w pkt. 4 odrębnej ewidencji księgowo – finansowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6) Prowadzenie odrębnej ewidencji pojazdów przyjętych na parking strzeżony, które zostały odebrane przez właścicieli i nieodebranych w ustawowym terminie.
7) Prowadzenie oddzielnych ewidencji dla pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a Ustawy oraz pojazdów usuniętych w trybie art. 50a Ustawy.
8) Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych pojazdów zawierającego:
a) daty i godziny przyjęcia i wydania pojazdu,
b) daty i numeru zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego,
c) danych osoby odbierającej pojazd wskazanej w zezwoleniu upoważniającym do odbioru pojazdu, tj. nazwisko i imię, adres zamieszkania oraz pesel. Dane winny być potwierdzone w rejestrze przyjmowanych i wydawanych pojazdów czytelnym podpisem osoby wydającej oraz osoby upoważnionej do jego odbioru.
9) Przekazywanie opłat pobranych danego dnia na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 38 1020 5011 0000 9102 0169 6095 w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania opłaty za postój pojazdu na parkingu strzeżonym od właścicieli usuniętych pojazdów.
10) Dostarczanie do Zamawiającego na potwierdzenie dokonania czynności wynikających
z umowy, zbiorczych wykazów pojazdów przechowywanych oraz odebranych za bieżący okres rozliczeniowy z wyszczególnieniem opłat, o których mowa w ust. 4 za usługę wraz z rejestrem przyjmowanych i wydawanych pojazdów oraz z kopiami dowodów wpłat –
w terminie do 5 dnia następnego miesiąca.
11) Właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych od właścicieli pojazdów.
12) Zabezpieczenie informacji oraz danych osobowych zebranych przed dostępem osób nieupoważnionych.
13) Zachowanie danych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy.
14) Przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno – prawnej za parkowanie i przechowywanie pojazdów, ich części oraz innych rzeczy w trakcie świadczenia usługi.
15) Sporządzenie protokołu przekazania pojazdu do stacji demontażu pojazdów wskazanej przez Zamawiającego dla podmiotu wyłonionego przez Zamawiającego do świadczenia usług usuwania pojazdów, o ile podmiotem tym nie jest Wykonawca.
16) Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego umożliwić odebranie pojazdów nad którymi sprawował pieczę w okresie obowiązywania umowy przez podmiot, który został wyłoniony w procesie postępowania po podpisaniu kolejnej umowy.
17) Zamawiający sporządza protokół wykazujący ilość pojazdów znajdujących się na parkingu strzeżonym według stanu na koniec danego miesiąca kalendarzowego; protokół będzie sporządzony nie później niż trzeciego dnia roboczego następującego po miesiącu którego dotyczy protokół.
18) Wykonawca ma obowiązek udostępnić parking w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości pojazdów znajdujących się na parkingu strzeżonym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 5975,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania realizowane przez Wykonawcę w szczególności obejmuje prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów, w szczególności:
a) rowery i motorowery
b) motocykle
c) pojazdy o dmc do 3,5 t
d) pojazdy o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t
e) pojazdy o dmc powyżej 7,5 t do 16 t
f) pojazdy o dmc powyżej 16 t

1. Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania pojazdów usuwanych z miasta Grudziądza, w tym:
a) zabezpieczenie pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją (Wykonawca sporządzi dokładną dokumentację zdjęciową),
b) udzielanie pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin,
c) powiadomienie Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art. 50a ust. 2 Ustawy,
d) powiadomienie Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art. 130a ust. 10 Ustawy,
e) wydawanie właścicielowi zatrzymanego pojazdu na podstawie zezwolenia, wydanego przez organ:
• gminy – w przypadku usunięcia pojazdu w trybie określonym w art. 50a ust. 1 Ustawy
• wydający dyspozycję usunięcia pojazdu - w przypadku usunięcia pojazdu w trybie określonym w art. 130a ust. 1 Ustawy.
2. Świadczenie usług w sposób ciągły, w systemie 24 h, 7 dni w tygodniu, z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej.
3. Informowanie Zamawiającego w terminie do 48 godzin o przyjęciu pojazdu na parking Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zdm@zdm.grudziadz.pl.
4. Pobieranie od właścicieli usuniętych pojazdów w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za postój pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach, w których usunięcie nastąpiło na podstawie art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 1 i 2 ustawy, wg obowiązujących stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej Grudziądza.
5. Prowadzenie przez Wykonawcę dla opłat, o których mowa w pkt. 4 odrębnej ewidencji księgowo – finansowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Prowadzenie odrębnej ewidencji pojazdów przyjętych na parking strzeżony, które zostały odebrane przez właścicieli i nieodebranych w ustawowym terminie.
7. Prowadzenie oddzielnych ewidencji dla pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a Ustawy oraz pojazdów usuniętych w trybie art. 50a Ustawy.
8. Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych pojazdów zawierającego:
a) daty i godziny przyjęcia i wydania pojazdu,
b) daty i numeru zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego,
c) danych osoby odbierającej pojazd wskazanej w zezwoleniu upoważniającym do odbioru pojazdu, tj. nazwisko i imię, adres zamieszkania oraz pesel. Dane winny być potwierdzone w rejestrze przyjmowanych i wydawanych pojazdów czytelnym podpisem osoby wydającej oraz osoby upoważnionej do jego odbioru.
9. Przekazywanie opłat pobranych danego dnia na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 38 1020 5011 0000 9102 0169 6095 w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania opłaty za postój pojazdu na parkingu strzeżonym od właścicieli usuniętych pojazdów.
10. Dostarczanie do Zamawiającego na potwierdzenie dokonania czynności wynikających
z umowy, zbiorczych wykazów pojazdów przechowywanych oraz odebranych za bieżący okres rozliczeniowy z wyszczególnieniem opłat, o których mowa w ust. 4 za usługę wraz z rejestrem przyjmowanych i wydawanych pojazdów oraz z kopiami dowodów wpłat –w terminie do 5 dnia następnego miesiąca.
11. Właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych od właścicieli pojazdów.
12. Zabezpieczenie informacji oraz danych osobowych zebranych przed dostępem osób nieupoważnionych.
13. Zachowanie danych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy.
14. Przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno – prawnej za parkowanie i przechowywanie pojazdów, ich części oraz innych rzeczy w trakcie świadczenia usługi.
15. Sporządzenie protokołu przekazania pojazdu do stacji demontażu pojazdów wskazanej przez Zamawiającego dla podmiotu wyłonionego przez Zamawiającego do świadczenia usług usuwania pojazdów, o ile podmiotem tym nie jest Wykonawca.
16. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego umożliwić odebranie pojazdów nad którymi sprawował pieczę w okresie obowiązywania umowy przez podmiot, który został wyłoniony w procesie postępowania po podpisaniu kolejnej umowy.
17. Zamawiający sporządza protokół wykazujący ilość pojazdów znajdujących się na parkingu strzeżonym według stanu na koniec danego miesiąca kalendarzowego; protokół będzie sporządzony nie później niż trzeciego dnia roboczego następującego po miesiącu którego dotyczy protokół.
18. Wykonawca ma obowiązek udostępnić parking w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości pojazdów znajdujących się na parkingu strzeżonym.

Szacowana ilość pojazdów dotycząca każdej części zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ nr 2a,2b,2c –Formularzach ofertowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 368418,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu .”
Uzasadnienie faktyczne: w części 1 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261655,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261655,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261655,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Sampol Junior Miłosz Trzebowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341634433

7.3.3) Ulica: Konarskiego 35

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261655,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.