eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługa sprzątania dwóch budynków Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031974 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania dwóch budynków Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łąkowa 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-743

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.taper@amuz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip.amuz.gda.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania dwóch budynków Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08551a94-7cfc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009508/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi sprzątania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sprzątania dwóch budynków Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, zlokalizowanych przy ul. Łąkowej 1-2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie budynków o powierzchniach:1) Budynek A „czerwony” – 1.588 m22) Budynek B „żółty” – 4.376 m2 Powierzchnie podlegające usłudze sprzątania stanowią ok. 70% powierzchni użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.W dniu 25 marca 2021 r. Zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyniku postępowania, zgodnie z którą do realizacji zamówienia wyłoniono Konsorcjum w składzie Jantar 2 sp. z o.o., Jantar Sp. z o.o. i Sekret Sp. z o.o.Przed podpisaniem umowy, wyłoniony Wykonawca poinformował Zamawiającego, że zgodnie z poczynionymi przez niego wyliczeniami, powierzchnia podlegająca usłudze sprzątania jest inna, niż wskazano w SWZ oraz wyjaśnieniach do SWZ, wskazując, iż jest to metraż 4.174,80 m2 oraz wywodząc ten fakt z zapisu zawartego w SWZ o treści „powierzchnie podlegające usłudze sprzątania stanowią ok. 70% powierzchni użytkowych”.Zamawiający wskazał powierzchnię sprzątania w SWZ jako metraż 5964 m2.Następnie w wyjaśnieniach z dnia 23.03.2021 roku wskazał szczegółowo powierzchnie podlegające sprzątaniu, które łącznie wyniosły 6245 m2. Taka powierzchnia, zgodnie z intencją Zamawiającego została przeznaczona do wykonywania usługi sprzątania.W związku z rozbieżną interpretacją zapisów SWZ, na prośbę Zamawiającego, wyłoniony Wykonawca wystosował pismo, w którym potwierdził swoje wyliczenia oraz zawarł propozycję zmiany treści umowy w sposób dostosowujący metraż do wyliczeń Wykonawcy. Propozycja zawarta w złożonym piśmie nie może zostać uwzględniona z uwagi na zasadę równego traktowania wykonawców i potraktowana została jako odmowa podpisania umowy. Cena wskazana przez wyłonionego wykonawcę za pełny metraż, tj. 6245 m2 byłaby inna, a tym samym zmianie uległby ranking złożonych w postępowaniu ofert.Zgodnie z art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Natomiast zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy, umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia. Ustawa w art. 16 ust. 1 nakazuje Zamawiającemu przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji, równe traktowanie wykonawców oraz w sposób przejrzysty.Wynikające z SWZ oraz udzielonych do niej wyjaśnień zapisy powodują rozbieżności interpretacyjne, a tym samym ryzyko złożenia ofert nieporównywalnych, a w konsekwencji ryzyko zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu.Z uwagi na fakt, iż na obecnym etapie postępowania, usunięcie powstałych rozbieżności jest niemożliwe, Zamawiający postanowił jak we wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.