eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaOdbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uk-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://uk-sroda.pl/lista-postepowan-przetargowych/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edff66cd-5d8e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UK/04/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia związana z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.
1.2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
1.2.1. Kod określający przedmiot głównego zamówienia:
• 90500000-2 – usługi związane z odpadami
1.2.2. Kody uzupełniające:
• 90510000-5- usuwanie i obróbka odpadów
• 90514000-3 – usługi recyklingu odpadów
• 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami
1.3. Nazwa i kod odpadów na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020.10)
• 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
1.4. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych zmieszanych przewidziana do zagospodarowania w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy wynosi, około1000 Mg. Ilość odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych.Zamawiający przewiduje możliwośćprzekazywania większej lub mniejszej ilości odpadów o + 20%. Zamawiający zastrzega sobie, że podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia ilości odpadów zmieszanych mogą ulec zmianie o + 20% i nie należy jej traktować jako wartość stałą.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przekazanych odpadów o 20% w stosunku do wyliczeń szacunkowychw zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów o 20% w stosunku do wyliczeń szacunkowych w zależności od faktycznych potrzeb, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.

1.7. Wykonawca lub jego podwykonawca zapewnia kontener minimum 36 m3 z otwieraną tylną ścianą
1.8. Wykonawca lub jego podwykonawca we własnym zakresie i na własny koszt podstawia i odbiera kontener z odpadami.
1.9. Zamawiający wskazuje jako miejsce podstawienia kontenera teren Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 7 w Środzie Wielkopolskiej.
1.10. Dla sprawnego funkcjonowania PSZOK Zamawiający wymaga, aby podstawienie kontenera odbywało się w trybie ciągłym, co oznacza, że jednocześnie z odbiorem zapełnionego kontenera Wykonawca podstawi inny kontener w stanie opróżnionym.
1.11. Zamawiający umożliwi wjazd na teren PSZOK pojazdu Wykonawcy w celu wykonania czynności związanych z podstawianiem i odbieraniem kontenera.
1.12. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę kontenera z odpadami i ponownego jego podstawienia w stanie opróżnionym będzie uzależniona od intensywności zapełniania kontenera. Każdorazowo w momencie zapełnienia kontenera Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności wykonania usługi odbioru zapełnionego kontenera.
1.13. Termin realizacji przez Wykonawcę usługi odbioru kontenera od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającegonie może przekraczać 48 godzin. W formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany przez siebie termin realizacji usługi odbioru kontenera od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, co stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert .
1.14. W treści zawartej z wybranym Wykonawcą umowy na wykonanie usługi Wykonawca wskaże osobę kontaktową oraz adres skrzynki mailowej wraz z numerem telefonu celem sprawnej realizacji zgłoszeń zapotrzebowania na odbiór kontenera.
1.15. Wykonawca musi posiadać instalację do zagospodarowania odpadów lub unieszkodliwienia odpadów lub posiadać umowę z firmą, która posiada takie pozwolenie i odbiera te odpady od Wykonawcy.
1.16. Wykonawca przedstawia cenę za 1 Mg i w niej wlicza wszystkie koszty – odbiór, transport, zagospodarowanie i podstawienie kontenera
1.17. Proces przetwarzania odpadów musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2021. poz. 888) oraz z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U.2021. poz. 779).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosława Pinecka Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Usługowo-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861015567

7.3.3) Ulica: Bronisław

7.3.4) Miejscowość: Witowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport odpadów - Przedsiębiorstwo Produkcyjne-Usługowo-Handlowe Mikołaj Pinecki.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.