Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie przygotowywania, dostarczania oraz podawania posiłków
w 2025r. ” – Szkoła Podstawowa nr 1 w Chrzanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.chrzanow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie przygotowywania, dostarczania oraz podawania posiłkóww 2025r. ” – Szkoła Podstawowa nr 1 w Chrzanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec9ef10-9fd1-42c9-9e4f-eb65559055c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Gminy Chrzanów w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
podstawa prawna: art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214, ust. 1, pkt 1a ustawy Pzp tj. Zam może udzielić zam z wolnej ręki, jeżeli
zachodzi co najmniej jedna z nast. okoliczności: usługi, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn
technicznych o obiektywnym charakterze.
System żywienia dzieci w szkołach podst.w g. Chrzanów zorganizowany jest tak, że szkoły nie posiadają własnych
stołówek. Dyr. szkoły wynajmuje pomieszczenia podm. prywatnym, które organizują żywienie dzieci lub zleca ją w formie
cateringu. Za obiady płaci rodzic. Wymusza to zlecenie usługi żywienia podmiotowi, który świadczy usługę żywienia w
szkole, gdyż usługi te dla dzieci objętych Programem muszą być identyczne jak dla dzieci korzystających ze stołówek
szkolnych nie objętych programem. Usługa musi być taka sama w zakresie menu, wyglądu, gramatury posiłku, sposobu
podania, wyglądu zastawy stołowej oraz sztućców. Dzieci objęte programem nie mogą być wyróżniane na tle dzieci nie
objętych programem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.DAO.26.31.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 384784,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polega na przygotowywaniu oraz podawaniu gorących posiłków w formie pełnych obiadów dwudaniowych wraz z
codziennym ich dostarczeniem do placówki wskazanej poniżej,
dla osób objętych pomocą w formie posiłków zgodnie z decyzją administracyjną Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w
Chrzanowie wydaną z upoważnienia Burmistrza Miasta
Chrzanowa Zamówienia obejmuje dostarczenie posiłków dzieciom uczęszczającym do Szkoły Podstawowej nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impresje kuchenne Małgorzata Braś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281410648
7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 23
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPRESJE KUCHENNE" Małgorzata Braś
jakie przetargi wygrała firma
"IMPRESJE KUCHENNE" Małgorzata Braś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont drogi ul. Łużnickiej w Okradziejówce
- Remont części korytarza i bocznej klatki schodowej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie.
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19 - II
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 51 "KOLOROWY POCZĄTEK" WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 16 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĘGAJNACH
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części.
- "Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Naruszewie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.