eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskPełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa drogi Gotelp - Pustki w Gminie Czersk



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031847 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa drogi Gotelp – Pustki w Gminie Czersk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa drogi Gotelp – Pustki w Gminie Czersk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5e5b668-71bb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa drogi Gotelp - Pustki (PROW)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52439,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa drogi Gotelp – Pustki w Gminie Czersk. Inwestycja dot. budowy drogi Gotelp – Pustki w Gminie Czersk, która będzie objęta niniejszym nadzorem inwestorskim, zostanie wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj". Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), w ramach którego przewiduje się, że zostanie zaprojektowana, a następnie wybudowana droga o planowanych parametrach: 1) długość – 2,7 km,2) Klasa techniczna drogi – D (dojazdowa),3) Rodzaj nawierzchni – bitumiczna,4) Kategoria ruchu – KR1.Zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kolejnych punktach załączonego Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU). Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi dojazdowej Pustki – Gotelp wraz z odnogami, jednostronnym chodnikiem. Konieczne będzie również wykonanie zjazdu do utwardzonej drogi gminnej klasy Z, zlokalizowanego na działkach 116 i 145 ob. Gotelp. Inwestycja będzie realizowana na działkach ewid. nr 145, 116, 524, 501 ob. Gotelp, jednak nie wyklucza się potrzeby zajęcia innych nieruchomości w związku z realizacją inwestycji, co zostanie ustalone na etapie opracowania projektu budowlanego.Przedstawiony ww. zakres jest poglądowy i może ulec zmianie. Szczegółowe ilości określi dopiero opracowana dokumentacja projektowa.Zakres robót obejmuje:1.1. Budowę jezdni drogi gminnej.1.2. Budowę zjazdu do gminnej drogi zbiorczej na działce nr 145. 1.3. Budowę jednostronnego chodnika.1.4. Przebudowę pozostałych elementów dróg i ulic: poboczy, przepustów, rowów drogowych.1.5. Ewentualną przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z budowaną drogą na warunkach wydanych przez zarządcę sieci.1.6. Odwodnienie drogowe.UWAGA!Odwodnienie drogowe będzie realizowane na terenach niezabudowanych poprzez rowy melioracyjne, na terenach zabudowanych, gdzie nie będzie możliwości zastosowania rowów melioracyjnych należy zastosować urządzenia służące do retencji i podczyszczania wód przed ich wykorzystaniem lub wprowadzeniem do odbiornika.1.7. Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.2. Obowiązki ogólne. 2.1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej oraz telekomunikacyjnej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).2.2. Weryfikacja przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych zestawienia cen jednostkowych/kosztorysów (tj. wysokości cen jednostkowych materiałów i kosztów), w terminie do 10 dni licząc od dnia ich otrzymania przez weryfikatora, złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.3. Reprezentowanie inwestora na etapie projektowania i weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z PFU oraz wnioskiem i umową o dofinansowanie ze środków PROW.2.4. Reprezentowanie inwestora na etapie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę/ZRID, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.2.5. Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.2.6. Przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją.2.7. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami projektowymi i przekazywanie co miesięcznego pisemnego raportu o postępie prac projektowych i z realizacji inwestycji w terminie do 25 dnia każdego miesiąca. Raport powinien zawierać informacje o:a) postępie prac projektowych,b) występujących problemach na etapie projektowania,c) postępie prac wykonawczych z podaniem ich szacunkowych ilości w formie tabelarycznej, wraz z określeniem zaawansowania robót; postęp prac należy udokumentować dokumentacją fotograficzną,d) planowanych robotach na najbliższy miesiąc,e) występujących problemach na etapie budowy (realizacji robót),f) innych ważnych kwestii dotyczących realizowanego zadania.2.8. Ścisła współpraca z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku na etapie nadzoru nad projektowaniem i wykonawstwem.Obowiązki - Etap Projektowania3.1. Weryfikacja koncepcji przebiegu i parametrów drogi w zakresie zgodności z PFU.3.2. Nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowej realizacji prac projektowych pod względem ich zgodności z harmonogramem.3.3. Nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót projektowych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów prawa budowlanego i przepisów z nim związanych.3.4. Monitorowanie postępu prac projektowych oraz składanie stosownych raportów.3.5. Udział w naradach roboczych w siedzibie Zamawiającego, min. 2 razy w miesiącu.3.6. Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności.3.7. Podpisywanie protokołów zdawczo - odbiorczych dokumentacji projektowej.3.8. Weryfikacja i zatwierdzenie wniosków o wydanie decyzji na pozwolenie na budowę/ZRID. 3.9. Przygotowanie wniosków o wydanie dzienników budowy.3.10. Przygotowanie wniosku zawiadomienia PINB o planowanym terminie rozpoczęcia budowy.4. Obowiązki - Etap Budowy4.1. Udział w przekazaniu placu budowy.4.2. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót.4.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niezgodnych z dokumentacją projektową i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie.4.4. Nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy.4.5. Nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów prawa budowlanego i przepisów z nim związanych.4.6. Nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym:a) planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ), b) dokumentacją projektową.4.7. Czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy oraz utrzymywaniem przez wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy.4.8. Monitorowanie postępu robót oraz składanie stosownych raportów.4.9. Podpisywanie protokołów odbioru elementów robót.4.10. Informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania.4.11. Opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym ewentualnej zmiany materiałów, urządzeń i technologii.4.12. W razie zaistnienia robót dodatkowych po zgłoszeniu przez Kierownika Budowy na piśmie konieczności ich wykonania wraz z uzasadnieniem i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na ich wykonanie, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe.4.13. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania.4.14. Rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia.4.15. Sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlanych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy.4.16. Przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.4.17. Potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym.4.18. Uczestniczenie w spotkaniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych.4.19. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy przed przekazaniem jej Zamawiającemu na odbiorze końcowym. 4.20. Udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia.Koordynatorem zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie inspektor branży drogowej i powinien być obecny co najmniej 3 razy w tygodniu w trakcie realizacji całości etapu budowy, natomiast inspektorzy nadzoru branży sanitarnej, telekomunikacyjnej oraz branży elektrycznej i elektroenergetycznej powinni być obecni w trakcie realizacji robót danej branży co najmniej 3 razy w tygodniu (obecności należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem i podpisem obecności w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania).Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 6 do SWZ - z uwagi na ograniczoną liczbę znaków brak całego opisu w tym miejscu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36350

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214665,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36350,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa S KONCEPT Karol Seroka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8491513628

7.3.3) Ulica: ul. Aleksandra Fredry 11/1

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, elektroenergetyczna, teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36350,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-12
2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.