eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w programie pn. "Laboratoria przyszłości " dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w programie pn. „Laboratoria przyszłości ” dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Zbigniewa Herberta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367992052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3wronki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sapo_wronki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w programie pn. „Laboratoria przyszłości ” dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce58ff8c-5462-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-260/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w programie pn. „Laboratoria przyszłości ” dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach
b) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie zamówienia w zgodzie z treścią ogłoszenia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych od założonych w opisie minimalnych wymagań. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, na Wykonawcy ciąży obowiązek każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały, dostawy i technologia zamienne spełniają (nie są gorsze) warunki/parametry techniczne i użytkowe zawarte w dokumentacji postępowania. Obowiązek udowodnienia równoważności powiązań technicznych i użytkowych leży wyłącznie po stronie Wykonawcy. We wszystkich przypadkach wymagania techniczne mają pierwszeństwo przed standardami producenta.
c) Szczegółowy wykaz produktów objętych zamówieniem wraz z wymaganiami minimalnymi określonymi przez Zamawiającego został wskazany poniżej:

Drukarka 3D Skrinter 1 szt.
Pracownia Druku 3D SkriLab 1 szt.
Zestaw lamp światła ciągłego GlareOne 1 szt.
Mikrofon kierunkowy Saramonic Vmic-Mini 1 szt.
Gimbal do smartfona 1 szt.
Stacja lutownicza HOT AIR z grotem 2w1 1 szt.
BeCreo - zestaw z mikrokontrolerem 5 szt. (zestaw)
Gra do nauki programowania typu Scottie Go! EDU 6 szt.
Photon: Robotyka i Sztuczna
Inteligencja 2 szt.
Wirtualne laboratorium
przedmiotowe zestaw 8 sztuk typu ClassVR 1 szt.
licencja - 5-letni dostęp do
portalu wirtualnych lekcji typu ClassVR 1 szt.
Konsola - mikser dźwięku 8-kanałowy
Power Dynamics 1 szt.
Modułowe Pracownie Przyrodnicze -
moduły: WODA, POWIETRZE,
ENERGIA - zestaw szkolny 1 szt.
Filament PLA niebieski 20 szt.
Filament PLA zielony 20 szt.
Filament PLA żółty 20 szt.
Filament PLA czerwony 20 szt.
Filament PLA biały 20 szt.
Tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana 8 szt.
Sześciokąt wyciszający - mglisty 18 SZT.
Sześciokąt wyciszający - zielony, 18 SZT.
Sześciokąt wyciszający - jasnoszary, 50 szt.
Panel okrągły wyciszający - jasnoszary 25 szt.
Mikroport Saramonic Blink 500 B1 1 szt.
Laptop 1 szt.
Zestaw elektroniczny 6 szt.
Zestaw elektroniczny 1 szt.
Zestaw elektroniczny typu Boffin II Gry 1 szt.
Zestaw elektroniczny typu Boffin II Światło 1 szt.
Zestaw do mocowania teł 1 szt.
Tło fotograficzne białe 1 szt.
Tło fotograficzne zielone - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158099,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158099,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158099,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 193 34 48

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158099,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.