Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198412/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58efb10-21dd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123420/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi szkoleniowe - 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozrój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198412/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5210.291.1.39.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część I: Laboratorium kariery II – zajęcia warsztatowe dla studentów planujących karierę naukową na uczelni: Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji studentów w zakresie budowania osobistej marki na rynku pracy, pisania publikacji naukowych, pozyskiwania grantów oraz praw autorskich. Liczba uczestników szkolenia: 2 grupy po 14 osób każda (łącznie 28 osób). Wymiar godzinowy: 16 godzin dla każdej z grup. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część II: Szkolenie audytorów wewnętrznych – system zarządzania w laboratorium medycznym zgodnie z ISO 15189:
Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji studentów w zakresie zapoznania z istotą, celem, rodzajami, planowaniem i metodyką prowadzenia audytów oraz przygotowanie przyszłych Auditorów do samodzielnego przeprowadzania audytów w laboratorium medycznym pod kątem wymagań normy ISO 15189. Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 15 osób. Wymiar godzinowy: 20 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5633,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część III: Produktywna praca zespołowa i myślenie projektowe – szkolenie kadry dydaktycznej:
Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji kadry dydaktycznej w zakresie nauki skutecznych technik twórczego myślenia, kształtowania otwartej postawy i gotowości do twórczego rozwiązywania problemów, pojęć m.in. design thinking czy team building, nauki dynamiki pracy zespołowej, a także korzyści oraz ograniczeń twórczości zespołowej, rozwijania umiejętności motywowania do kreatywnego myślenia, rozwijania umiejętności stosowania poznanych metod do rozwiązywania problemów oraz oceny rozwiązań w projektach zespołowych. Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 12 osób. Wymiar godzinowy: 16 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11116,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty podlegające odrzuceniu.
Odrzucenie oferty nr 1:
Podstawa prawna: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Uzasadnienie: W niniejszym postępowaniu, ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca złożył ofertę w postaci elektronicznej, ale nie opatrzył jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ani podpisem zaufanym, ani podpisem osobistym, a więc niezgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż Wykonawca nie złożył oferty w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp.
Odrzucenie oferty nr 2:
Podstawa prawna: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie: Zgodnie z rozdz. XVI pkt 1 ppkt 2) SWZ, Zamawiający określił, że w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)”, dokona oceny na podstawie informacji o doświadczeniu osób skierowanych do realizacji zamówienia (trenerów szkoleniowych), wskazanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. (…) Punkty w ramach kryterium „Doświadczenie trenerów szkoleniowych” zostaną przyznane tylko w przypadku, gdy w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca poda wymagane przez Zamawiającego informacje. Brak zaznaczenia przez Wykonawcę jednego z podanych w tabeli wariantów lub zaznaczenie kilku wariantów, będzie traktowane jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, w formularzu ofertowym nie zaznaczył żadnego z podanych w formularzu ofertowym wariantów kryterium oceny ofert: „Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)”,
jak również nie podał wymaganych przez Zamawiającego informacji, pozwalających dokonać oceny oferty w ramach tego kryterium.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j., gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę podlegającą odrzuceniu.
Podstawa prawna: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie: Zgodnie z rozdz. XVI pkt 1 ppkt 2) SWZ, Zamawiający określił, że w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)”, dokona oceny na podstawie informacji
o doświadczeniu osób skierowanych do realizacji zamówienia (trenerów szkoleniowych), wskazanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. (…) Punkty w ramach kryterium „Doświadczenie trenerów szkoleniowych” zostaną przyznane tylko w przypadku, gdy w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca poda wymagane przez Zamawiającego informacje. Brak zaznaczenia przez Wykonawcę jednego z podanych w tabeli wariantów
lub zaznaczenie kilku wariantów, będzie traktowane jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wykonawca, w formularzu ofertowym nie zaznaczył żadnego z podanych w formularzu ofertowym wariantów kryterium oceny ofert: „Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)”, jak również nie podał wymaganych przez Zamawiającego informacji, pozwalających dokonać oceny oferty w ramach tego kryterium.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j., gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3967,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja programów profilaktyczno-edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Radzymin w 2024 roku.
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.