eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoZakup ambulansu wraz z wyposażeniem związany z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" dla zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031130 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem związany z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” dla zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 520 22 95-96

1.5.8.) Numer faksu: (87) 520 25 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olmedica.pl/zamowienia-podlegajace-ustawie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem związany z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” dla zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c14670-92e0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup ambulansu oraz środków ochrony indywidualnej i dezynfekcji związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” i innych chorób zakaźnych dla zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku."

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026917/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5-2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest: dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2021 ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej, spełniających wymogi normy PN-EN 1789 i PN-EN 1865-2, i PN-EN 1865-3, i PN-EN 1865-5 lub równoważnej.2) Ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2020 poz. 110 ze. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN-EN 1789 lub równoważnych dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i systemu załadunku do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub norm równoważnych.3) Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący opis przedmiotu zamówienia.4) Ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2015 poz. 1475), Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789 lub równoważnej. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce.5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz być zgodne i spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 186 ze zm.).6) Ambulans oraz sprzęt medyczny muszą być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.7) Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi.8) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy pojazdu bazowego:a) mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,b) powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące,c) perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 120 miesiące,d) na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące, przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy - 2 przeglądy w okresie 2 lat. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin.e) Czas reakcji serwisu zabudowy medycznej na zgłoszoną awarię w dni robocze w ciągu max.24 godziny od jej zgłoszenia9) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy wyposażenia medycznego:a) Okres gwarancji na nosze i system załadunku- min. 24 miesiąceb) Liczba gwarantowanych przeglądów serwisowych- min. 1 bezpłatny przegląd w okresie obowiązywania gwarancji c) Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 48 godzin.d) Czas reakcji serwisu wyposażenia medycznego na zgłoszoną awarię w dni robocze w ciągu max.24 godziny od jej zgłoszenia.10) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia protokolarnego przekazania ambulansu, z zakresu obsługi elementów przedmiotu zamówienia a w szczególności wyposażenia pojazdu..

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192160-1 - Nosze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta nie podlegających odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.