Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020319/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030691 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej na potrzeby projektu pt. Modelowanie uszkodzeń odcinka szyjnego kręgosłupa ludzkiego w trakcie zderzenia pojazdu z barierą drogową realizowanego na WILIS PG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 3472419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej na potrzeby projektu pt. Modelowanie uszkodzeń odcinka szyjnego kręgosłupa ludzkiego w trakcie zderzenia pojazdu z barierą drogową realizowanego na WILIS PG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8699af-88a2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 4/WILiŚ/2021, CRZP 17/002/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317073,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej i pomiarowej w celu doposażenia systemu do bezstykowego pomiaru odkształceń i przemieszczeń ARAMIS MC 2D 12M (będącego w posiadaniu Zamawiającego), na potrzeby projektu pt. ”Modelowanie uszkodzeń odcinka szyjnego kręgosłupa ludzkiego w trakcie zderzenia pojazdu z barierą drogową" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki - UMO-2020/37/B/ST8/03231
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie systemu pomiarowego ARAMIS MC 2D 12M będącego w posiadaniu Zamawiającego, zapewniając w ten sposób kompatybilność obu systemów. Ponadto poszczególne elementy składowe samego systemu muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie ze sobą współpracować. Podzielenie przedmiotu zamówienia na części mogłoby potencjalnie zagrozić prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia, a także wpłynąć na finalny koszt udzielenia takiego zamówienia. Zakup wszystkich elementów urządzenia od jednego Wykonawcy zagwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia jako całości. Zamówienie dostosowane jest do możliwości małego i średniego przedsiębiorcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego.
Miejsce dostawy: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, pokój 170.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub innych dokumentach zamówienia norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i system referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważne”.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze: co najmniej 12 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lenso Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831712652
7.3.3) Ulica: Antoniego Madalińskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-509
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
| 2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń kulturalnych w 2026 roku"
- Dostawa i wymiana kompletów kondensatorów w 4 zasilaczach UPS RTK, RZG oraz w serwerowni w budynku CMN w Gdańsku, przy ul. Smoluchowskiego 17
- Dostawa samochodu do ewakuacji z opcją ewakuacji osób niepełnosprawnych
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





