Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062301/01 - Wynik z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej LAN w budynku Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci strukturalnej LAN w budynku Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-485b2405-932c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja sieci strukturalnej LAN w budynku Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyfrowa Gmina Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
Zamawiający informuje, iż instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące m. in. logowania, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12.2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: zampubliczne@szczawnica.pl.
12.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
12.4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
12.5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
24.2. Miasto i Gmina Szczawnica wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@szczawnica.pl.
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy wykonania modernizacji oraz rozbudowy sieci LAN w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, numer projektu POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci LAN i jej późniejsze testy w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica oraz wykonanie i wydanie dokumentacji i deklaracji lub certyfikatów zgodnie z:
- Projektem Wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia,
- Opracowaniem dokumentacji projektowej branży teletechnicznej dla budynku Urząd Miasta i Gminy Szczawnica STWiORB ST-T-68 stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia,
- Przedmiarem stanowiącym załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia (przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy),
- Rysunkami od 01 do 06 stanowiącym załączniki do opisu przedmiotu zamówienia
Instalacja, montaż i uruchomienie
Wykonawca dostarczy do Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica wszelkie narzędzia, osprzęt, urządzenia i materiały potrzebne do modernizacji oraz rozbudowy i testów sieci LAN tutejszego urzędu.
Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte ww. dokumentacją, w tym m.in.:
- organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
- uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu, odpady powstałe podczas robót (Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt),
- wszelkie inne prace nie objęte opisem przedmiotu zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, p.poż, ochronę znajdujących się na terenie montażu obiektów, urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń lub mienia w czasie wykonywanych usług Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do prawidłowego, poprawnego, umożliwiającego bezpieczne korzystanie montażu, instalacji w sposób minimalizujący szkody przy
zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska i świadczenia serwisu gwarancyjnego.
Jeśli będą wymagane, Wykonawca przygotuje i uzyska samodzielnie w swoim i w imieniu Zamawiającego wymagane prawem pozwolenia, uzgodnienia i opinie, dokona wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokona niezbędnych ustaleń prawnych i technicznych w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
Oprócz 25 letniej gwarancji producenta Wykonawca zapewni tzw. gwarancję budowlaną oraz gwarancję na dokumentację powykonawczą przez 36 - 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po protokolarnym, bezusterkowym końcowym odbiorze robót.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady.
Zamawiający wymaga przedstawienia wszystkich kart katalogowych dotyczących systemu okablowania strukturalnego zgodnie z dokumentacją projektową, która jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia
- paneli okablowania miedzianego
- kabli krosowych miedzianych
- kabli okablowania miedzianego
Wszelkie narzędzia nie uwzględnione w dokumentacji a potrzebne do wykonania zamówienia mają być zapewnione przez Wykonawcę we własnym zakresie i nie są przedmiotem zamówienia.
Za przedmiot zamówienia do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
Budynek Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica podzielony jest na dwie strefy pożarowe - część istniejąca (o konstrukcji drewnianej) oraz część nowo dobudowana (murowana). Części budynku wydzielone ścianami oddzielenia przeciwpożarowego w pionie od fundamentu do przykrycia dachu mogą być traktowane jako odrębne budynki - budynek podzielony ścianą oddzielenia przeciwpożarowego REI120 (odpowiednio dla klasy odporności pożarowej budynku B), otwory w ścianie w klasie odporności ogniowej. Budynek dobudowany: obiekt dwukondygnacyjny, z poddaszem użytkowym. Obiekt o kształcie wydłużonego prostokąta z dachem czterospadowym. Rozbudowa budynku w technologii tradycyjnej.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. Dokonanie wizji możliwe jest w dni robocze, w godzinach pracy urzędu, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna traktowana jest przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty. Skorzystanie z wizji lokalnej nie jest obowiązkowe i nie ma wpływu na ocenę oferty, jak też wynik postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający nie zezwala na fotografowanie oraz filmowanie i nie będzie udzielał odpowiedzi w trakcie wizji lokalnej.
Dostęp do infrastruktury będzie możliwy pod nadzorem Zamawiającego i po spełnieniu warunków wynikających z Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarzadzania Systemem Informatycznym.
Prace muszą być wykonywane w czynnym obiekcie w dniach i godzinach pracy urzędu, Wykonawca powinien dostosować organizację swojej pracy do potrzeb i wymagań UMiG Szczawnica, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić dojścia do pomieszczeń biurowych i magazynowych, jak również zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku na terenie robót. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy jest zobowiązany do oddawania w użytkowanie wszystkich pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty po uprzednim posprzątaniu.
Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca ustali z Zamawiającym harmonogram prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314310-7 - Układanie kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę – 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
* Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w SWZ i załącznikach do niej.INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: Układanie kabli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.