eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk
w sezonie 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 9724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8601b1b8-b347-4a49-8180-410e0e86e18a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk
w sezonie 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176c24de-64d8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022057/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439784/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 571000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Dostawa soli drogowej luzem nie zbrylającej do przygotowywania mieszanki piaskowo – grysowo – solnej zgodnie z normą PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR loco Niżatyce 161a
z następującymi dodatkowymi wymogami:
- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%
- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza
- zawartość NaCl > 95 %
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość
- wymagany jest atest jakościowy
szacunkowa ilość - 350t,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); •
zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna

4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Dostawa soli drogowej luzem nie zbrylającej do przygotowywania mieszanki piaskowo – grysowo – solnej zgodnie z normą PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR - loco Sieniawa
z następującymi dodatkowymi wymogami:
- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%
- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza
- zawartość NaCl > 95 %
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość
- wymagany jest atest jakościowy
szacunkowa ilość - 200t,
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);

4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „Dostawa soli drogowej luzem nie zbrylającej do przygotowywania mieszanki piaskowo – grysowo – solnej zgodnie z normą PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR - loco Przeworsk

z następującymi dodatkowymi wymogami:
- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%
- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza
- zawartość NaCl > 95 %
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość
- wymagany jest atest jakościowy
szacunkowa ilość 100t,
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);

4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 „Dostawy piasku płukanego 0-2mm do sporządzania mieszanki solno – piaskowej,
loco Niżatyce 161a”.
szacunkowa ilość - 800t.
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 „Dostawy piasku płukanego 0-2mm do sporządzania mieszanki solno – piaskowej,
loco Sieniawa”
- szacunkowa ilość 400t.
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 „Dostawy piasku płukanego 0-2mm do sporządzania mieszanki solno – piaskowej,
loco Przeworsk”.
szacunkowa ilość - 300t.
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7. Dostawy grysu lub kruszywa łamanego frakcja 2-5mm do sporządzania mieszanki
solno – piaskowej, loco Niżatyce
Szacunkowa ilość 150t.
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy
od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza
dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą
dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i
realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339234,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400365,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339234,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług „WOJTEX” Wojciech Pasich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650125787

7.3.3) Ulica: Ul. Junacka 25/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-237

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339234,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182532,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182532,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161534337

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182532,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96924,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług „WOJTEX” Wojciech Pasich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650125787

7.3.3) Ulica: Ul. Junacka 25/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-237

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96924,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45027,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Stanisław Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141099039

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 4

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 36-051

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13185,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21037,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13185,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kilianex Łukasz Kilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151586427

7.3.3) Ulica: Kopanie Żołyńskie 79

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13185,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10627,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15778,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10627,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kilianex Łukasz Kilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151586427

7.3.3) Ulica: Kopanie Żołyńskie 79

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10627,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20479,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29335,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20479,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Stanisław Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141099039

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 4

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 36-051

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20479,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.