eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF - zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury gm.Boguchwała



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030444 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury gm.Boguchwała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 87 55 200

1.5.8.) Numer faksu: 17 87 55 209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury gm.Boguchwała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2ad006-7694-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Bogu-chwale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa VI Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.5 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010788/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) pakiet nr 1: sprzęt komputerowy i multimedialny, w tym:Projektor multimedialny – 1 szt;Ekran projekcyjny na statywie – 1 szt;Wieża zestaw muzyczny w formie głośnika – 1 szt;Telewizor LED 55” – 1 szt;Projektor multimedialny, jasność min. 6000 lm – 1 szt;Uchwyt sufitowy do projektora – 1 szt;Ekran projekcyjny ścienny, sterowany automatycznie – 1 szt;Notebook 15,6” – 1 szt;Zestaw nagłośnienia – 1 szt;Zestaw oświetlenia – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

38652120-7 - Projektory wideo

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 67738,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) pakiet nr 2: meble, w tym:Stół składany – 40 szt; Krzesło bankietowe – 200 szt; Biurko – 3 szt; Fotel biurowy – 3 szt; Szafa aktowa z płyty melaminowej – 22 szt; Szafa biurowa metalowa – 1 szt; Stolik biurowy – 7 szt; Wieszak drewniany wolnostojący – 9 szt;Krzesło kubełkowe tapicerowane – 24 szt; Szafka na naczynia górna – 1 szt; Stolik socjalny – 1 szt; Krzesło biurowe profilowane ze sklejki – 58 szt; Sztaluga ekspozycyjna trójnożna – 10 szt; Stolik świetlicowy – 15 szt; Krzesło kubełkowe z tworzywa – 56 szt; Stolik do gry w piłkarzyki – 1 szt; Mównica aluminiowa – 1 szt; Szafa magazynowa zamykana metalowa – 1 szt; Regał magazynowy – 20 szt; Wieszak do szatni wolnostojący na min. 50 haczyków – 6 szt; Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 15 l – 10 szt; Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 30 l – 7 szt;Roleta rzymska przyciemniająca – 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 106719,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) pakiet nr 3: sprzęt AGD, w tym:Lodówka o poj. chłodziarki 160 l – 1 szt;Ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt;Szafa chłodnicza pojedyncza o poj. min. 350 l – 1 szt;Szafa chłodnicza o poj. min. 1400 l – 1 szt;Stół roboczy z półką ze stali nierdzewnej – 7 szt. Regał magazynowy stalowy – 2 szt;Piec konwekcyjno–parowy elektryczny – 1 szt;Stół zmywakowy z dwoma komorami i półką dolną – 4 szt;Stół zmywakowy z jedną komorą i półką dolną – 1 szt;Stół zmywakowy z basenem jednokomorowym – 1 szt;Patelnia grzewcza elektryczna – 1 szt;Regał ociekowy z półkami perforowanymi – 1 szt;Szafa przelotowa na naczynia – 1 szt;Bemar jezdny trzykomorowy – 1 szt;Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania – 1 szt;Szafa magazynowa ze stali nierdzewnej – 3 szt;Szafka odzieżowa dwudzielna podwójna – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711200-1 - Roboty kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 67749,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86223,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112499,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 31

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102120,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178425,03

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104313,84

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104313,84

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84959,10

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84959,10

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861548429

7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84959,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.