Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530839/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00537226/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411416981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 23
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65/525 92 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzoleszno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8584101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea64869d-92b0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.PP.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna, woj. Wielkopolskie1. transport do instalacji, celem zagospodarowania w procesie R odpadów o kodzie 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, zbieranych w PSZOK oraz przywożonych przez firmy. Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgody z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
2. Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 15 01 10* przewidziana do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy wynosi ok. 80 Mg z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani (dalej: ZZO Trzebania).
3. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilość odpadów jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający zapewnia minimalną łączną ilość odpadów ok. 30 Mg w przypadku Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 158000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór ze Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Rawiczu (dalej: SPOK Rawicz) transport do instalacji, celem zagospodarowania w procesie R odpadów o kodzie 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, zbieranych w PSZOK oraz przywożonych przez firmy. Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgody z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.2. Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 15 01 10* przewidziana do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy wynosi ok. 50 Mg ze Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Rawiczu (dalej: SPOK Rawicz).
3. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilość odpadów jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający zapewnia minimalną łączną ilość odpadów ok. 20 Mg w przypadku Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Rawiczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 98750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362880,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych
- Zakup, dostawa i montaż aparatury, sprzętu dla Zakładu Rehabilitacji i Fizykoterapii
- Zakup samochodu transportowego
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA WYBRANYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W LESZNIE
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeń socjalnych i stołówki II
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.