eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › SZP/242-053/2021 Dostawa urządzeń do śledzenia ruchu gałek ocznych dla Katedry Eksploatacji Systemów Technicznych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030414 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-053/2021 Dostawa urządzeń do śledzenia ruchu gałek ocznych dla Katedry Eksploatacji Systemów Technicznych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kulazynska@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-053/2021 Dostawa urządzeń do śledzenia ruchu gałek ocznych dla Katedry Eksploatacji Systemów Technicznych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-790fa329-993b-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.37 urządzenie do śledzenia ruchu gałek ocznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

przedmiot zamówienia dofinansowany został z projektu: POIR.04.01.04-00-0127/19 „Opracowanie innowacyjnego stanowiska szkolenia i doszkalania operatora kontroli bezpieczeństwa w porcie lotniczym".

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; https://przetargi.pwr.edu.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentówlub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych wuPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1.1. miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)1.2.ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT)1.3.poczty elektronicznej magdalena.kulazynska@pwr.edu.pl (korespondencja oprócz Ofert).jak równieżprzy użyciu:1.4. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu,informacje o postępowaniu)1.5. strony internetowej Zamawiającego https://przetargi.pwr.edu.pl/(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dlaWykonawców).https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; https://przetargi.pwr.edu.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przyich użyciu, opisane zostały w Instrukcji Użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnym podadresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.4. Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji.5. Za datę przekazania Oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/w pozostałychprzypadkach - mail.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi wRozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.7. Korespondencja elektroniczna (inna niżOferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożeniaOferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą poczty elektronicznejmagdalena.kulazynska@pwr.edu.pl.Wykonawca ma także możliwość komunikowania sięelektronicznie za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularzanie może być szyfrowana8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany iwyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem oudzielenie zamówienia: https://przetargi.pwr.edu.pl/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/9. Zamawiającyinformuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródłazapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkieinformacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dlaWykonawców.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – Politechnika Wrocławska - informuje, że:7.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu(50-370) przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27, a reprezentują go Rektor i Prorektor ds. Organizacji iRozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku zrealizacją procedur udzielania zamówień publicznych Politechniki Wrocławskiej decyduje ona samajako Administrator danych. 7.2. kontakt z przedstawicielami Administratora możliwy jest przy pomocyformularza i danych umieszczonych na stronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczył osobępełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzezadres e-mail: IOD@pwr.edu.pl.7.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówieniepubliczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp.7.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynikarównież z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowaniao zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE)przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektówfinansowanych ze środków pochodzących z UE.7.5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.7.6. posiada Pani/Pan:7.6.1. na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do treści swoich danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 7.6.2. napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 7.6.4. prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7.7. nie przysługuje Pani/Panu:7.7.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;7.7.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;7.7.3. na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7.8. w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formieprofilowania, stosowanie do art. 22 RODO;7.9. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dopaństwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. MożePan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadachwynikających z uPzp.7.10. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiemustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-053/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 175500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1 – Eyetracker stacjonarny (montowany na/przy monitorze) o częstotliwości próbkowania 120 Hz – 2 szt.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia dofinansowany został z projektu: POIR.04.01.04-00-0127/19 „Opracowanie innowacyjnego stanowiska szkolenia i doszkalania operatora kontroli bezpieczeństwa w porcie lotniczym".Kod CPV: 33197000-7 Medyczne urządzenia komputeroweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ – OPZSzczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 112500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:1.1. Oferowana cena ogółem brutto zacałość przedmiotu zamówienia (C) (dot. zadania nr 1 i 2) - 60%, gdzie 1 % = 1 pkt; 1.2. Skrócenieterminu dostawy (T) (dot. zadania nr 1 i 2) – 15%; 1.3. Wydłużenie okresu gwarancji (G) (dot. zadanianr 1 i 2) – 15%; 1.4. Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu (R)(dot. zadania nr 1 i 2) – 10%. 2. Ocenę końcową oferty - stanowi suma (S) punktów przyznanych zawszystkie kryteria wymienione wyżej. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:1.1. Oferowana cena ogółem brutto zacałość przedmiotu zamówienia (C) (dot. zadania nr 1 i 2) - 60%, gdzie 1 % = 1 pkt; 1.2. Skrócenieterminu dostawy (T) (dot. zadania nr 1 i 2) – 15%; 1.3. Wydłużenie okresu gwarancji (G) (dot. zadanianr 1 i 2) – 15%; 1.4. Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu (R)(dot. zadania nr 1 i 2) – 10%. 2. Ocenę końcową oferty - stanowi suma (S) punktów przyznanych zawszystkie kryteria wymienione wyżej. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2 – Eyetracker stacjonarny (montowany na/przy monitorze) o częstotliwości próbkowania 50 Hz – 2 szt.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia dofinansowany został z projektu: POIR.04.01.04-00-0127/19 „Opracowanie innowacyjnego stanowiska szkolenia i doszkalania operatora kontroli bezpieczeństwa w porcie lotniczym".Kod CPV: 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ – OPZ4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:1.1. Oferowana cena ogółem brutto zacałość przedmiotu zamówienia (C) (dot. zadania nr 1 i 2) - 60%, gdzie 1 % = 1 pkt; 1.2. Skrócenieterminu dostawy (T) (dot. zadania nr 1 i 2) – 15%; 1.3. Wydłużenie okresu gwarancji (G) (dot. zadanianr 1 i 2) – 15%; 1.4. Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu (R)(dot. zadania nr 1 i 2) – 10%. 2. Ocenę końcową oferty - stanowi suma (S) punktów przyznanych zawszystkie kryteria wymienione wyżej. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:1.1. Oferowana cena ogółem brutto zacałość przedmiotu zamówienia (C) (dot. zadania nr 1 i 2) - 60%, gdzie 1 % = 1 pkt; 1.2. Skrócenieterminu dostawy (T) (dot. zadania nr 1 i 2) – 15%; 1.3. Wydłużenie okresu gwarancji (G) (dot. zadanianr 1 i 2) – 15%; 1.4. Wykorzystanie w produkcji urządzeń materiałów pochodzących z recyklingu (R)(dot. zadania nr 1 i 2) – 10%. 2. Ocenę końcową oferty - stanowi suma (S) punktów przyznanych zawszystkie kryteria wymienione wyżej. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmują:4.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej odpowiednio dla zadania nr 1 i 2 – pozwalającej stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3.1 do SWZ (zadanie nr 1) oraz Załączniku nr 3.2 do SWZ (zadanie nr 2) wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców W przypadku, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej odpowiednio dla zadania nr1 i 2 – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi wZałączniku nr 3.1 do SWZ (zadanie nr 1) oraz Załączniku nr 3.2 do SWZ (zadanie nr 2) wraz zewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12. Oferta musi składać się z:12.1. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SWZ;12.2. oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ;12.3. zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy)12.4. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (jeżeli dotyczy);12.5. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy);*12.6. przedmiotowych środków dowodowych - opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej odpowiednio dla zadania nr 1 i 2 – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3.1 do SWZ (zadanie nr 1) oraz Załączniku nr 3.2 do SWZ (zadanie nr 2) wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców W przypadku, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.*Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 12.5, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 UstawyPrawo zamówień publicznych w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowymożliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanymzakresie: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić z powodu: I. opóźnień,które powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ naterminowość wykonania dostawy. W takim przypadku zmiana terminu wykonaniaUmowy następuje o okres trwania powyższych opóźnień; II. przestojów i opóźnień powstałych zprzyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy (np. opóźnienie w dostawie zzagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu, decyzja administracyjna);III.działania Siły Wyższej określonej w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ naterminowość wykonania dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu wykonania Umowynastępuje o czas odpowiadający okresowi wystąpienia Siły Wyższej z uwzględnieniempostanowień § 9 ust.4 zdanie ostatnie; IV. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jestokolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, oile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdąkolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.