Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00013709/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIDZBARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897677900
1.5.8.) Numer faksu: 897677903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlidzbarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5093dc47-86a0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331451/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych: Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚZ.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242020,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Lidzbarku Warmińskim i w Ornecie (zwanym dalej sprzęt). Zakres zamówienia obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i szkolenie z obsługi oraz dostosowanie infrastruktury sieciowej i zasilającej wraz z elementami takimi jak przewody, kołki montażowe, korytka kablowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Zał. Nr 1 do swz. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wyposażenie dla ZSO w Lidzbarku Warmińskim:
Pracownia informatyczno-językowa
1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw
2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Rolety zaciemniające – 6 szt.
4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.
5) Kamera sportowa – 1 szt.
6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.
b) Wyposażenie dla ZSO w Ornecie
Pracownia informatyczno-językowa
1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw
2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Rolety zaciemniające – 3 szt.
4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.
5) Kamera sportowa – 1 szt.
6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wskazane wyżej dokumenty należy dołączyć na wezwanie Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą specyfikacje wraz z opisem oferowanych produktów. Specyfikacja powinna zawierać co najmniej: markę, model, kod produktu producenta, opis produktu, zestawienie parametrów.
5. Wykonawca dostarcza zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę) do siedziby wskazanej w SWZ w terminie wskazanym w formularzu oferty.
6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawca zobowiązany jest przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodniez którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena ofertowa brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 297 685 złotych brutto, zaś cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie wynosi: 355 660,25 złotych brutto. W tym stanie rzeczy zaistniała podstawa do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355660,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.