eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030263 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji pn. „Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 91 43-28-700

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 9142-25-313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/rdlp_szczecin/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji pn. „Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a11314-75cc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009686/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji pn. „Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.270.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 458975 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie” („Inwestycja”) składającej się z budynku administracyjnego dla potrzeb gospodarki leśnej wraz z pomocniczymi obiektami i urządzeniami budowanymi jak: budynek garażowo-magazynowy, place postojowe, przejazdy i utwardzenia, przyłącza i urządzenia instalacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 PZP w związku z art. 266 PZP. Na podstawie tego przepisu zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu zostały złożone oferty dwóch wykonawców. Obie oferty podlegały odrzuceniu z powodów opisanych poniżej. Odrzucenie oferty EURO INWEST Sp. z o.o. – uzasadnienie faktyczne i prawne. Oferta tego Wykonawcy zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) PZP w zw. z art. 224 ust. 6 PZP i w zw. z art. 266 PZP oraz obowiązek informacyjny zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 2 PZP. zgodnie z art. 244 ust. 6 PZP odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. Wykonawca złożył ofertę, w której wątpliwości Zamawiającego wzbudziła zaoferowana cena brutto za wykonanie zamówienia w kwocie 332 100,00 zł brutto, która jest niższa o 41,17% od wartości zamówienia powiększonej o należy podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania przez Zamawiającego na kwotę 564 539,91 zł. W związku z tym Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, działając na podstawie art. 244 ust. 1 w zw. z art. 224 ust. 2 pkt 2 PZP wezwał go pismem z dnia 5 marca 2021 r. (zn. spr.: EZ.270.2.2.2021) o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny za wykonanie zamówienia.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 224 ust. 1 w zw. z art. 224 ust. 2 pkt 1 PZP nie przedłożył Zamawiającemu wyjaśnień wraz z dowodami potwierdzających, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska i tym samym nie sprostał obowiązkowi nałożonemu na niego przepisem art. art. 224 ust. 5 PZP. Wykonawca nie potwierdził, że w zaoferowanej przez niego cenie ujęto wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wymienione w SWZ. W związku z tym Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 w zw. z art. 266 PZP. Odrzucenie oferty PM Services Poland Sp. z o.o. – uzasadnienie faktyczne i prawne. Oferta tego Wykonawcy zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP w zw. z art. 266 PZP oraz obowiązek informacyjny zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 2 PZP. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. Oceniając dokumenty złożone przez Wykonawcę (w odpowiedzi na wezwanie wystosowane przez Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 PZP) Zamawiający uznał, iż Wykonawca nie potwierdził spełnienia warunku udziału w postępowaniu m.in. w odniesieniu do obiektu, w którym zastosowano prefabrykowane drewniane elementy konstrukcyjne: moduły ścian i stropów (łącznie w jednym obiekcie). W związku z powyższym, działając na podstawie art. 128 ust. 1 PZP w zw. z art. 266 PZP, Zamawiający pismem z dnia 30 marca 2021 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów. W dniu w 2 kwietnia 2021 r. Wykonawca uzupełnił dokumenty na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.Informacje złożone przez Wykonawcę w dniu 2 kwietnia 2021 r. nie potwierdzają, iż spełnił on ww. warunek udziału w postępowaniu w odniesieniu do nadzoru w stosunku do obiektu, w którym zastosowano prefabrykowane drewniane elementy konstrukcyjne: moduły ścian i stropów (łącznie w jednym obiekcie).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.