Og³oszenie z dnia 2025-01-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00084491/01 - Wynik z dnia 2025-02-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona fizyczna obiektów Starostwa Powiatowego w Wo³ominie: (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT WO£OMIÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Pr±dzyñskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³omin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna obiektów Starostwa Powiatowego w Wo³ominie: (...)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4c349e1-737e-41ab-a612-7696ab12a58d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00030244
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039676/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Ochrona budynków
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em I.16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): O¶wiadczenie zawarte w pkt 9 formularza oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna obiektów Starostwa Powiatowego w Wo³ominie:
Zago¶ciniec ul. Asfaltowa 1,
Wo³omin ul. Pr±dzyñskiego 3,
Wo³omin ul. Powstañców 8/10,
Wo³omin ul. Koby³kowska 1A,
Radzymin, ul. Komunalna 8A.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci FV
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci.sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e: - polisê OC na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 700 000,00 z³
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
- wykaz us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonywa³ us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem us³ugom wskazanym w przedmiocie zamówienia, tj. referencje z obiektów o takim samym charakterze.
- warunek zostanie spe³niony, w przypadku, gdy Zamówienie bêdzie realizowane przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Nie mog± to byæ osoby które, posiadaj± orzeczenia o inwalidztwie lub niezdolno¶ci do pracy wydanego przez w³a¶ciwy organ rentowy albo posiadaj± dokumenty potwierdzaj±ce orzeczony stopieñ niepe³nosprawno¶ci, inwalidztwa lub niezdolno¶ci do pracy. Nie mog± to byæ pracownicy zak³adów pracy chronionej, oraz pracownicy ochrony nie mog± przekraczaæ 60 roku ¿ycia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej budynku.
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- o¶wiadczenie o elektromobilno¶ci;- potwierdzenie dokonania wizji lokalnej.
Je¶li dotyczy:
- samooczyszczenie;
- pe³nomocnictwo;
- o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
- zobowi±zanie podmiotu trzeciego;
- wykaz rozwi±zañ równowa¿nych;
- zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
w przypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian tj. zmiany:a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j Dz.U. 2020 poz. 2207 z pó¼n. zm.) – dotyczy zmian uchwalonych przez ustawodawcê po zawarciu niniejszej umowy.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j Dz.U. 2018 poz. 2215 z pó¼n. zm.).
e) liczby lokalizacji obiektów do ochrony.
- pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e zmiana ta ma wp³yw na koszty realizacji
zamówienia oraz wykazania wysoko¶ci tych dodatkowych kosztów przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 11 miesiêcy, tj.:1) Zago¶ciniec ul. Asfaltowa 1 – od dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
2) Wo³omin ul. Pr±dzyñskiego 3 - od dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
3) Wo³omin ul. Powstañców 8/10 - od dnia 03.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
4) Wo³omin ul. Koby³kowska 1A - od dnia 03.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
5) Radzymin, ul. Komunalna 8a - od dnia 03.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
- Dostawa materia³ów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bo¿ej Nieustaj±cej Pomocy w Wo³ominie w podziale na zadania
- Dostawa nowego samochodu dostawczego do prac terenowych na terenach dróg oraz administracji powiatu wo³omiñskiego
- Remont szatni w Sportowej Szkole Podstawowej nr 5 w Wo³ominie
- "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia wraz z obs³ug± monitoringu w obiekcie S±du Rejonowego w Wo³ominie przy ul. Pr±dzyñskiego 3A oraz konwojowanie depozytów warto¶ciowych i materia³ów niejawnych"
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³ i placówek o¶wiatowych wraz z opiek± w roku szkolnym 2025/2026
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie us³ugi ochrony obiektów i mienia O¶rodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przy wykorzystaniu lotów dronów w formie lotów patrolowych i interwencyjnych i ochrony fizycznej
- Us³uga ochrony osób i mienia wraz z obs³ug± monitoringu pomieszczeñ S±du Apelacyjnego w Warszawie w budynku przy ul. Inflanckiej 4C
- Wykonanie us³ugi ochrony obiektów i mienia O¶rodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- Us³ugi ochrony osób, budynku i mienia S±du Rejonowego w G³ubczycach
- Us³ugi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziale w Tarnobrzegu.
- Ca³odobowa ochrona osób i mienia w obiektach Oddzia³u ZUS w S³upsku i podleg³ych TJO
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.