Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464951/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 830 91 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.banaszkiewicz@um.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.lowicz.eu/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b677b00f-6fc9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.271.2.2.2022.IB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2024 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Pielęgnację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej powierzchni 23,452 ha wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ, polegające na systematycznym strzyżeniu trawy we wskazanych lokalizacjach,
2) Zbieranie śmieci oraz trzykrotne koszenie trawy na terenach zieleni miejskiej o powierzchni 13,945 ha wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ, jak również uporządkowaniu jezdni i chodników przyległych do tych terenów, o ile zostaną zanieczyszczone ściętą trawą;
3) Pielęgnację pasów drogowych o łącznej powierzchni 2,041 ha wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SWZ, polegającą na systematycznym zbieraniu śmieci, 4-krotnym koszeniu trawy oraz przycinaniu odrostów drzew rosnących w pasach drogowych;
4) Zagospodarowanie poprzez obsadzenie i utrzymanie 86 szt. betonowych donic kwiatowych na terenie Gminy Miasta Łowicza. W ramach tej części zamówienia należy założyć 2 zmiany nasadzeń w trakcie sezonu - pierwszą od kwietnia do połowy czerwca, drugą od połowy czerwca do października – na podstawie projektu zagospodarowania donic sporządzonego przez Wykonawcę, przy czym w donicach okrągłych na odcinku – pl. Nowy Rynek, pl. Stary Rynek, ul. 3-go Maja, ul. 11 Listopada oraz na dziedzińcu ratusza (38 szt.), w II połowie roku należy przyjąć nasadzenie paciorecznika (Kanna) o żółtym lub pomarańczowym kolorze kwiatu oraz pelargonii zwisających bluszczolistnych o czerwonym kolorze kwiatu;
5) Pielęgnację donic na kostce wraz ze znajdującymi się na nich siedziskami zlokalizowanych przy ul. Starzyńskiego o powierzchni 56 m2 oraz bieżąca konserwacja przedmiotowych donic, drzew w nich rosnących, jak również siedzisk;
6) Systematyczne koszenie grobów żołnierskich, bieżące ich porządkowanie, opryskiwanie alejek żwirowych preparatem chwastobójczym, pielęgnacja żywopłotu, koszenie terenu wokół cmentarza przy ul. Listopadowej, na cmentarzu Katedralnym oraz Emaus, przygotowanie kwater żołnierskich do obchodów świąt i rocznic państwowych oraz święta 1 – go Listopada oraz uporządkowanie tych kwater po tych świętach - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w Załączniku nr 4 do SWZ;
7) Pielęgnację żywopłotów obejmującą sześciokrotne strzyżenie w ciągu sezonu wegetacyjnego, pielenie i nasadzenia uzupełniające, przy czym żywopłoty rosnące przy ciągach komunikacyjnych winny być strzyżone ponadto w przypadku ograniczania widoczności na pisemne żądanie Zamawiającego – obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SWZ;
8) Pielęgnację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej na tzw.: Parku Błonie, obejmująca dodatkowo, poza wymienionymi w pkt 1, wykonanie prac wskazanych w ust. 3 pkt 8 SWZ.
9) Oczyszczanie rowu przebiegającego przez teren pomiędzy ulicami Łyszkowicką, Motylińskiego i Chmielińskiej;
10) Przygotowanie podłoża i obsadzanie donic oraz rabat kwiatowych wg Załącznika nr 6 do SWZ, z zastosowaniem materiału roślinnego gwarantującego estetyczny wygląd rabat w okresie od kwietnia do października (koszt zakupionego materiału roślinnego pokrywa Wykonawca); w ramach tej części zamówienia należy założyć 2 zmiany nasadzeń w trakcie sezonu - pierwszą od kwietnia do połowy czerwca, drugą od połowy czerwca do października – na podstawie projektu zagospodarowania rabat sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego, przy czym nie dotyczy to rabat kwiatowych zlokalizowanych na Nowym Rynku i w Parku w al. Sienkiewicza; realizacja rabat zlokalizowanych na Nowym Rynku i al. Sienkiewicza będzie wykonana według następujących zasad: obsadzenie rabat w Parku w al. Sienkiewicza nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. „Aleje Sienkiewicza i skwer wokół pomnika Artura Zawiszy Czarnego – Rewitalizacja”; obsadzenie zaś rabat zlokalizowanych na terenie Nowego Rynku nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. „Nowy Rynek w Łowiczu – projekt szaty roślinnej – wariant I”;
11) Zaprojektowanie i wykonanie rabat kwiatowych w kształcie okręgu:
a/ na terenie zielonym przy skrzyżowaniu ul. Mostowej i ul. Blich (średnica 6 m)
b/ na rondzie Księstwa Łowickiego (średnica 15 m).
12) Wykonanie rabat kwiatowych w parku im. Adama Mickiewicza – zgodnie z przyjętym „Projektem rewitalizacji Parku”.
13) Utrzymanie i pielęgnacja obsadzonych rabat kwiatowych objętych niniejszym zamówieniem obejmujące: pielenie, podlewanie, nawożenie i dosadzanie na koszt Wykonawcy brakujących roślin w ciągu całego sezonu wegetacyjnego (wg Załącznika nr 6 do SWZ.
14) Wypełnienie ziemią i hydrożelem, obsadzeniu kwiatami (pelargonie) 20 szt. metalowych kwietników wiszących na latarniach na ul. Zduńskiej oraz ich pielęgnacja w okresie wiosenno – letnim.
15) Obsadzenie metalowych wież kwiatowych o wys. 186 cm sadzonkami kwiatowymi (pelargonie czerwone i różowe w ilości 1200 szt.) i ustawieniu ich na Nowym Rynku w Łowiczu.
16) Wykonanie corocznej aeracji i wertykulacji trawników na terenie Parku Błonie (część wschodnia od ul. Św. Floriana) wczesną wiosną.
17) Posadzenie i opalikowanie do 100 szt. drzew, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a następnie ich pielęgnacja w ciągu trwania umowy, w tym podlewanie; (koszty materiału roślinnego w tym zakresie pokryje Zamawiający, natomiast koszty palików – Wykonawca);
18) Systematyczne oczyszczanie oczka wodnego zlokalizowanego przy ul. Chmielińskiej oraz bieżąca naprawa mostka nad tym oczkiem oraz jego skarp;
19) Uprzątnięcie liści w okresie jesiennym ze wszystkich obszarów objętych umową, obejmujące systematyczne grabienie i wywózkę odpadów ulegających biodegradacji do kompostowni;
20) Bieżące utrzymanie w należytej czystości ciągów komunikacyjnych wszelkich zieleńców i parków na terenie Gminy Miasta Łowicza, polegające w szczególności na ich odchwaszczaniu (mechanicznym w przypadku nawierzchni z kruszywa Hanse Grand oraz chemicznym na ciągach wykonanych z kostki betonowej lub granitowej);
21) Utrzymanie porządku na wszelkich terenach objętych umową, polegające na uprzątaniu śmieci i opróżnianiu koszy na śmieci oraz psie odchody w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż 4 razy w tygodniu (ilość koszy objętych zamówieniem wynosi 225 szt.), oraz opróżnianie trzech koszy znajdujących się w pasie drogowym ul. Kaliskiej i ul. Plac Koński Targ ( przy Sądzie Rejonowym w Łowiczu) i dwóch koszy znajdujących się przy
ul. Łyszkowickiej ( przy boisku).
22) Utrzymanie ławek na terenach objętych umową w estetycznym wyglądzie poprzez ich malowanie, uzupełnianie brakujących elementów, remont zniszczonych ławek, utrzymanie czystości oraz powtórne osadzanie ławek w przypadku ich wyrwania z podłoża przy użyciu materiałów i na koszt Wykonawcy – rozmieszczenie ławek przedstawia Załącznik nr 7 do SWZ;
23) Zainstalowanie dostarczonych przez Zamawiającego nowych ławek i koszy na śmieci na terenach zielonych, a po ich zainstalowaniu, ławki i kosze te objęte zostaną postanowieniami umowy, w szczególności w zakresie konserwacji ławek i opróżniania koszy (Wykonawca powinien założyć zainstalowanie max. do 20 szt. ławek i 20 szt. koszy)
24) Dokonywanie bieżących przeglądów stanu technicznego obiektów małej architektury znajdujących się na miejskich placach zabaw (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) oraz odnotowywanie wszelkich uwag, co do ich stanu technicznego w dzienniku placu zabaw, zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń urządzeń wymagających naprawy bądź wymiany - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w Załączniku nr 8 do SWZ;
25) Usuwanie drzew suchych, chorych i uszkodzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne oraz wiatrołomów z terenów zielonych objętych umową, po uprzednim zawiadomieniu przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za nadzór nad terenami zielonymi;
26) Omiatanie, odśnieżenie i usuwanie śliskości głównych ciągów komunikacyjnych na obszarze parków i zieleńców zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Łowicza; powyższe działania winny być rozpoczęte, gdy warstwa śniegu nie udeptanego przekroczy 5 cm, zakończone zaś maksymalnie 5 h po ustaniu opadów; w przypadku wystąpienia gołoledzi działania te winny być podjęte w trybie natychmiastowym i zakończone najpóźniej w ciągu 3 h od chwili wystąpienia ww. zjawiska atmosferycznego;
27) Ustawienie, a następnie uprzątnięcie na koszt Wykonawcy, w każdym roku, w latach 2023 – 2024, zniczy dostarczonych przez Zamawiającego, na grobach wojennych i miejscach pamięci narodowej przed dniem 1.08, 15.08, 1.09, 1.11 i 11.11.
28) Dostarczenie i ustawienie na koszt Wykonawcy w latach 2023 - 2024 – 1 szt. drzewka choinkowego o wysokości od 10 do 12 m na Starym Rynku w Łowiczu. Dostarczenie przedmiotowego drzewa może nastąpić po uprzedniej akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Propozycje drzewka do ustawienia Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w terminach odpowiednio do dnia 1 listopada każdego roku w okresie obowiązywania zamówienia.
29) Uprzątnięcie na koszt Wykonawcy drzewka choinkowych usytuowanych na Starym Rynku w 2023r – 2024r.
30) Bieżące utrzymanie łąki kwietnej na skwerze przy ul. Starzyńskiego róg ul. Kaliskiej na terenie działki 2372/9 w Łowiczu -powierzchnia 450 m² polegające na koszeniu, podlewaniu i ewentualnym dosianie nasion kwiatów. Koszty mieszanki kwiatowej ponosi Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1083119,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1083119,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1083119,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Park i Ogród Jarosław Biernat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361314617
7.3.4) Miejscowość: Miedniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1083119,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- Wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej zewnętrznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. H. Sienkiewicza 58 i ul. Zduńskiej 27 w Łowiczu.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niedźwiada - etap II" w ramach operacji: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łowicz"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Przebudowa aktywnego placu zabaw Klubu Malucha w Kunowie
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.