Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325206/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MYSŁAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSŁAKOWICE w okresie od 01.03.2022 do 28.02.2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439960
1.5.8.) Numer faksu: 756439999
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@myslakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MYSŁAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSŁAKOWICE w okresie od 01.03.2022 do 28.02.20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad73aeb9-6253-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002093/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice w okresie od 01.03.2022 do 28.02.2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325206/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Mysłakowice oraz
jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice w okresie od 01.03.2022 roku do 28.02.2026
roku tj. 48 miesięcy.
2. Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice dotyczy następujących jednostek
organizacyjnych:
1) Urząd Gminy w Mysłakowicach
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
3) Przedszkole Publiczne w Mysłakowicach,
4) Przedszkole Publiczne w Łomnicy,
5) Szkoła Podstawowa w Mysłakowicach,
6) Szkoła Podstawowa w Kostrzycy,
7) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy,
8) Gminny Ośrodek Kultury w Mysłakowicach,
Obsługa bankowa budżetu Gminy Mysłakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Mysłakowice obejmuje:
1) Bieżącą obsługę bankową:
a) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych, bieżących i pomocniczych,
b) realizacja poleceń przelewu,
c) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
d) dokonywanie wypłat gotówkowych,
e) świadczenie usług bankowości elektronicznej łącznie z płatnościami masowymi (wirtualne
konta)
f) prowadzenie punktu kasowego/oddziału na terenie Mysłakowic w okresie co najmniej 1 roku
od dnia zawarcia umowy na obsługę budżetu Gminy Mysłakowice. W przypadku gdy po
upłynięciu 1 roku od dnia zawarcia umowy punkt kasowy/oddział nie będzie mógł być
prowadzony na terenie Mysłakowic, Zamawiający dopuszcza zorganizowanie punktu/oddziału w
promieniu nie dłuższym niż 15 km od Urzędu Gminy Mysłakowice (licząc wg map google po
drogach publicznych);
g) instalacja i uruchomienie bankomatu w okresie do dnia 10.03.2022 roku na terenie
Mysłakowic. Bankomat musi funkcjonować przez okres co najmniej 1 roku od dnia zawarcia
umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Mysłakowice. Po tym terminie dopuszcza się aby
bankomat znajdował się w promieniu nie dłuższym niż 15 km od Urzędu Gminy Mysłakowice
(licząc wg map google po drogach publicznych);
h) prowadzenie wypłat zasiłków, świadczeń rodzinnych i świadczeń społecznych, dotyczących
około 200 osób z terenu Gminy Mysłakowice. Terminy wypłat określone
w decyzjach (zostaną wskazane Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza dokonywanie wypłat
przez usługę kart przedpłaconych.
2) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na wniosek zamawiającego z uwzględnieniem
przepisów o finansach publicznych na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku
budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym.
3) Pozostałe usługi bankowe:
a) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie (Zamawiający akceptuje
również czeki elektroniczne),
b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i
zaświadczeń,
c) pozostałe
4) Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących objętych kompleksową obsługą bankową
gminy obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M
* stawka WIBOR 1M x współczynnik banku
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2026-02-28INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.