Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479654/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00493891/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00502756/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00517088/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00002420/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00010723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RAKSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180924569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 70/3
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172258351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslancut@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdslancut.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RAKSZAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ace7868-756d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDSŁ.8238.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz osób – uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy z miejsca zamieszkania do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Rakszawie 325c i odwóz z powrotem do miejsca zamieszkania.
Uczestnicy zajęć zamieszkują m.in. następujące miejscowości:
Rakszawa, Brzóza Stadnicka, Żołynia, Białobrzegi, Wola Dalsza, Krzemienica, Czarna, Dąbrówki, Medynia Głogowska, Węgliska, Zalesie, Pogwizdów, Sonina, Łańcut.
Przewóz osób odbywa się od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym z Kierownikiem jednostki harmonogramem tygodniowym oraz w soboty i niedziele w związku z udziałem w imprezach okolicznościowych dla osób niepełnosprawnych.
Dowóz osób do Środowiskowego Domu odbywa się w godzinach od 7.00 do 8.30, natomiast odwóz z powrotem do miejsca zamieszkania w godzinach od 13.30 do 15.00 i może on nieznacznie ulec zmianie.
Planowana liczba dni w których będzie wykonywany przewóz wynosi 180 i może ona nieznacznie ulec zmianie.
Średni przebieg wynosi 130 km dziennie i może on nieznacznie ulec zmianie.
W dowozie średnio uczestniczy 15 osób z niepełnosprawnością, w tym 2 osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich, które są przewożone pod nadzorem opiekunów.
Przewoźnik ma zapewnić przewożonym osobom odpowiednie warunki bezpieczeństwa oraz wygody przejazdu.
Ze względu na ekonomikę przejazdów Wykonawca będzie dysponował i zapewni przewóz osób samochodem typu BUS, o liczbie miejsc nie mniejszej niż 15, przystosowany do przewozu wózków inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W przedmiotowym postępowaniu, w wymaganym terminie, ofertę złożył 1 wykonawca. Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 90 000,00 zł brutto. Złożona oferta przewyższa ww. kwotę, wobec czego, postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE BYŁEGO BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOSINIE.
- "Remont i przebudowa budynku służbówki tzw. "Dyrektorówki" wchodzącego w skład dawnego zespołu myśliwskiego Julin" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.