Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290683/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00301740/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Łodzi w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MJR. HENRYKA DOBRZAŃSKIEGO " HUBALA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472336680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Harcerzy - Zatorowców 6
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-144
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3lodz.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Łodzi w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197c9a19-515c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065773/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Łodzi w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290683/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Łodzi w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38520000-6 - Skanery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy gdyż cena oferty z najniższą ceną (162 714,77 PLN) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (136 500,00 PLN).INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu Sądu Rejonowego w Skierniewicach.
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio wizualnego oraz komputerowego na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- "Modernizacja Wyszkowskiego Ośrodka Kultury "HUTNIK" w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa i montaż wyposażenia kinotechnicznego w ramach realizacji projektu pn. Transformacja Kina "Gwiazda" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (...)
- Dostawa głowicy pomiarowej światła strukturalnego zintegrowanej z robotem przemysłowym
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.