Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne w tym do selektywnej zbiórki odpadów wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukgryfino.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, remontowe, budowlane, komunalne, pogrzebowe i laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne w tym do selektywnej zbiórki odpadów wraz z transportem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb7f3ba-fce7-4dc0-af1b-88ecf34d5924
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 642805 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy worków na metale i tworzywa sztuczne wraz z transportem w okresie 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 159100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywne dostawy worków na papier wraz z transportem w okresie 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 137600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywne dostawy worków na szkło wraz z transportem w okresie 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy worków na odpady BIO wraz z transportem w okresie 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 225600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne wraz z transportem w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 7950 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne z cmentarzy wraz z transportem w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 1855 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136900,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173900,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8550 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym
z możliwymi negocjacjami Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Jednak omyłkowo Zamawiający nie umożliwił Wykonawcom złożenia tych ofert, ponieważ nie została uruchomiona odpowiednia zakładka na Platformie Przetargowej.
W związku z tym postępowanie winno zostać unieważnione, ponieważ Wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty dodatkowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995 PLN
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Zakup 8 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalno-magazynowych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem
- Dostawa używanej zamiatarki ulicznej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Przebudowa ulicy Parkowej w Gryfinie - dojazd do szpitala
- Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja 5 sztuk syren alarmowych elektronicznych
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 - etap 2.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





