eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › Dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i oleju opałowego do Nadleśnictwa Głęboki Bród w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i oleju opałowego do Nadleśnictwa Głęboki Bród w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Głęboki Bród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głęboki Bród 4

1.5.2.) Miejscowość: Giby

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gleboki-brod.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i oleju opałowego do Nadleśnictwa Głęboki Bród w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-454493bb-7ab3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060537/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego

1.2.2 Dostawa oleju napędowego

1.2.3 dostawa oleju opałowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

programu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II i Funduszu Leśnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212310,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej z tankowaniem w stacji paliw wykonawcy
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 750 litrów i oleju napędowego w ilości 7 000 litrów z tankowaniem w stacji wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 6.1 do SWZ).
Tankowanie pojazdów odbywać się będzie w stacji/stacjach paliw położonej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego czynnej 7 dni w tygodniu przez 24 godz./dobę.

Zamawiający zastrzega, że będące przedmiotem zamówienia paliwa płynne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680 z późn. zm.) a także spełniać normy:
- PN-EN 228+A1:2017-06 - dla benzyny bezołowiowej, lub równoważne
- PN-EN 590+A1:2017-06 - dla oleju napędowego, lub równoważne
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 53650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa Głęboki Bród w miejscowości Głęboki Bród 4 w łącznej ilości 12 000 litrów, w tym: 2 000 litrów olej napędowy zapewniający bezpieczne użytkowanie w temperaturach do -35°C, wg zasad ustalonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 6.2 do SWZ).
Poszczególne dostawy w różnych wielkościach realizowane będą w miarę potrzeby Zamawiającego przy jednorazowej dostawie od 1 000 do 5 000 litrów.
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
Zamawiający zastrzega, że będące przedmiotem zamówienia paliwa płynne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680 z późn. zm.) a także spełniać normy:
PN-EN 590+A1:2017-06 - dla oleju napędowego, lub równoważne
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 09135110-8 - Niskosiarkowe oleje palne
Opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach zgodnych z PN-C-96024:2011, do zbiorników kotłowni c.o. w budynku biurowca Nadleśnictwa Głęboki Bród, adres: Głęboki Bród 4, 16-506 Giby; budynku szkółek Nadleśnictwa, adres: w Gulbin 8A, 16-506 Giby; woliery hodowlanej głuszca, adres: Głęboki Bród 1B, 16-506 Giby w ilości 12 700 litrów, wg zasad ustalonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 6.3 do SWZ).
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
W części dotyczącej dostawy oleju opałowego na potrzeby "woliery hodowlanej głuszca" projektu realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w oparciu o dofinansowanie z programu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II i Funduszu Leśnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135110-8 - Niskosiarkowe oleje palne

4.5.5.) Wartość części: 73660,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58768,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58768,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58768,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobkowski Paliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461043678

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58768,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-05 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zastosował jako drugie (oprócz ceny) kryterium oceny ofert „warunki płatności” (waga 40%) i określił, że termin płatności zadeklarowany przez wykonawcę musi mieścić się w „terminie od 14 do 30 dni włącznie”.
Zamawiający przygotował wzór formularza oferty, w którym nie przewidział możliwości złożenia przez wykonawcę deklaracji terminu płatności dla części 2 i części 3 przedmiotu zamówienia.
Z tego powodu wykonawcy, którzy złożyli oferty na część 2 i część 3 przedmiotu zamówienia nie zadeklarowali terminu płatności. Biorąc pod uwagę, że termin płatności jest jednym z kryteriów oceny ofert, zamawiający nie może ocenić ofert złożonych w niniejszym postępowaniu złożonych na część 2 i część 3, co oznacza, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zastosował jako drugie (oprócz ceny) kryterium oceny ofert „warunki płatności” (waga 40%) i określił, że termin płatności zadeklarowany przez wykonawcę musi mieścić się w „terminie od 14 do 30 dni włącznie”.
Zamawiający przygotował wzór formularza oferty, w którym nie przewidział możliwości złożenia przez wykonawcę deklaracji terminu płatności dla części 2 i części 3 przedmiotu zamówienia.
Z tego powodu wykonawcy, którzy złożyli oferty na część 2 i część 3 przedmiotu zamówienia nie zadeklarowali terminu płatności. Biorąc pod uwagę, że termin płatności jest jednym z kryteriów oceny ofert, zamawiający nie może ocenić ofert złożonych w niniejszym postępowaniu złożonych na część 2 i część 3, co oznacza, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.