Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048130/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146882776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9e51ee-785a-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wsparcie dla systemu KSAT2000i na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt1 uPzp.
Właścicielem praw autorskich systemu KSAT2000I i licencjodawcą jest COIG SA, ul. Mikołowskiej 100, 40-065 Katowice. Przejęcie realizacji zamówienia przez wyłoniony w warunkach konkurencji podmiot jest ograniczone możliwością transferu wiedzy wymaganej do świadczenia usług serwisu i bieżącego wsparcia z zachowaniem postanowień licencji użytkownika do systemu spowodowane przez: -brak kodów źródłowych, -złożoność projektową i poziom skomplikowania rozwiązań zastosowanych w systemie. Należy zawrzeć umowę wsparcie dla systemu z firmą COIG SA, która jest posiadaczem praw autorskich do systemu oraz posiadaczem wiedzy i technologii umożliwiającej świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu. Dodatkowo System KSAT2000i jest objętym okresem trwałości projektu finansowanego ze śr. uni. i jego całkowita zmiana na nowy system byłaby nie tylko nieuzasadniona ekonomicznie, ale powodowałaby również ryzyko utraty dof. unijnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i w zakresie niżej wymienionych modułów:
1) Administrator Systemów Aplikacji (ASA)
2) Analiza Płynności Finansowej (APF)
3) Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK)
4) Centralny Rejestr Umów (CRU)
5) Egzekucja (EGZ)
6) Ewidencja Kadrowa (EK)
7) Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK)
8) Fakturowanie (FA)
9) Księga Główna (KG)
10) Majątek (MAJ)
11) Należności i Zobowiązania (NZ)
12) Organizacja Pracy Urzędu (ORG)
13) Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD)
14) Płace (PL)
15) Raportowanie Adhoc (ADH)
16) Repozytorium Systemu (RS)
17) Sprawozdawczość Budżetowa (SPR)
18) Podatki (POD)
19) System Gospodarki Nieruchomościami (SGN)
20) Wieloletnia Prognoza Finansowa (WPF).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205
7.3.3) Ulica: ul. Mikołowskiej 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 30.06.2025 - 19.12.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Remont i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Woli Rzędzińskiej
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Organizacja i przeprowadzenie półkolonii letnich pn. "Poszukiwacze emocji - wakacyjna ekspedycja po świecie uczuć "
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pakietu usług rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik
- Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.