Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu w 2024r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367917100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Jerzego Gerarda Koppa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.mazurkiewicz@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu w 2024r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456f000c-8f72-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚDS.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport polegający na dowozach uczestników zajęć Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy z/s w Golubiu Dobrzyniu przy ul. dr J.G. Koppa 1A na zajęcia z miejsca ich zamieszkania do placówki i odwozach z placówki do miejsca ich zamieszkania.
1) Przewozy odbywać się będą przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz okresu zamknięcia placówki w okresie letnim na dwa tygodnie w zaplanowanym co roku terminie.
2) Zamawiający wymaga, aby przewozy realizowane były „na wyłączność”, tzn. że Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia w pojeździe znajdowały się inne osoby poza uprawnionymi przez Zamawiającego.
3) Przywóz uczestników do placówki odbywać się będzie w godzinach: 600 – 845 , zaś odwóz w godzinach: 1300 – 1530. Godziny przyjazdu i odjazdu uczestników w niektóre dni tygodnia mogą ulec zmianie. Zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane.
4) Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym na dzień sporządzania SWZ dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania – psds i następnie odwóz na trasie psds – miejsce zamieszkania) wynosi:
- liczba osób dowożonych:
Bus nr 1 – 7 osób
Bus nr 2 – 20 osób
- liczba osób odwożonych:
Bus nr 1 – 7 osób
Bus nr 2 – 19 osób
Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.
5) Wykonawca zamówienia będzie przewoził uczestników zajęć według następujących tras:
a) Bus nr 1 – Trasa: Elgiszewo – Pruska Łąka – Nowy Dwór – Wrocki – Gałczewko – Lisewo – Handlowy Młyn;
b) Bus nr 2 - Trasa nr 1: Skępsk – Zbójno – Wielgie – Adamki – Zbójno,
- Trasa nr 2: Węgiersk – Carski Dar – Paliwodzizna – Dulsk – Sokołowo,
- Trasa nr 3: Golub-Dobrzyń ul. Mickiewicz, ul. Konopnickiej, ul. Żeromskiego, ul. Polna – Bocheniec.
Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie trasa np. w zakresie zmian miejscowości, a także może ulec zmianie długość trasy (przejazdów).
6) Szacowana liczba kilometrów: 44 874 km
7) Dodatkowo przewiduje się wyjazdy w ramach promowania placówki oraz na zakupy.
4.2. Pojazdy powinny być sprawne technicznie, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
4.8. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy:
Na podstawie stosunku pracy muszą być zatrudnione osoby, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usług tj. kierowcy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zamówienia, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli jest to konieczne, aby zachować ciągłość usługi.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pracowników Wykonawcy, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa wyżej, skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości w wysokości 500 zł brutto miesięcznie od niezatrudnionego pracownika na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148084,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148084,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148084,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNY TRANSPORT SANITARNY mgr Małgorzata Chojak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871523769
7.3.3) Ulica: ul Klonowa 3
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNY TRANSPORT SANITARNY CHOJAK MAŁGORZATA
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNY TRANSPORT SANITARNY CHOJAK MAŁGORZATA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148084,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Budowa parkingu podziemnego z nadziemnym powiatowym magazynem obrony cywilnej na potrzeby ochrony ludności Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego - Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej"
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
- "Dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych z przeznaczeniem dla Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych"
- "Dostawa urządzeń pralniczych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Golubiu- Dobrzyniu"
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Szkolnej 37 na żłobek
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026" - II postępowanie.
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego. Pakiet 2 - Transport "T" materiału biologicznego.
- "Dowóz dzieci i uczniów do i z szkół podstawowych na terenie gminy Szudziałowo"
- Transport sanitarny pacjentów Szpitala Wolskiego Sp.zo.o.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Tanecznego Pech działającego przy Młodzieżowym Domu Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.