eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu w 2024r."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu w 2024r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367917100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Jerzego Gerarda Koppa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.mazurkiewicz@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu w 2024r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456f000c-8f72-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚDS.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport polegający na dowozach uczestników zajęć Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy z/s w Golubiu Dobrzyniu przy ul. dr J.G. Koppa 1A na zajęcia z miejsca ich zamieszkania do placówki i odwozach z placówki do miejsca ich zamieszkania.
1) Przewozy odbywać się będą przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz okresu zamknięcia placówki w okresie letnim na dwa tygodnie w zaplanowanym co roku terminie.
2) Zamawiający wymaga, aby przewozy realizowane były „na wyłączność”, tzn. że Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia w pojeździe znajdowały się inne osoby poza uprawnionymi przez Zamawiającego.
3) Przywóz uczestników do placówki odbywać się będzie w godzinach: 600 – 845 , zaś odwóz w godzinach: 1300 – 1530. Godziny przyjazdu i odjazdu uczestników w niektóre dni tygodnia mogą ulec zmianie. Zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane.
4) Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym na dzień sporządzania SWZ dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania – psds i następnie odwóz na trasie psds – miejsce zamieszkania) wynosi:
- liczba osób dowożonych:
Bus nr 1 – 7 osób
Bus nr 2 – 20 osób
- liczba osób odwożonych:
Bus nr 1 – 7 osób
Bus nr 2 – 19 osób
Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.
5) Wykonawca zamówienia będzie przewoził uczestników zajęć według następujących tras:
a) Bus nr 1 – Trasa: Elgiszewo – Pruska Łąka – Nowy Dwór – Wrocki – Gałczewko – Lisewo – Handlowy Młyn;
b) Bus nr 2 - Trasa nr 1: Skępsk – Zbójno – Wielgie – Adamki – Zbójno,
- Trasa nr 2: Węgiersk – Carski Dar – Paliwodzizna – Dulsk – Sokołowo,
- Trasa nr 3: Golub-Dobrzyń ul. Mickiewicz, ul. Konopnickiej, ul. Żeromskiego, ul. Polna – Bocheniec.
Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie trasa np. w zakresie zmian miejscowości, a także może ulec zmianie długość trasy (przejazdów).
6) Szacowana liczba kilometrów: 44 874 km
7) Dodatkowo przewiduje się wyjazdy w ramach promowania placówki oraz na zakupy.
4.2. Pojazdy powinny być sprawne technicznie, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
4.8. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy:
Na podstawie stosunku pracy muszą być zatrudnione osoby, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usług tj. kierowcy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zamówienia, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli jest to konieczne, aby zachować ciągłość usługi.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pracowników Wykonawcy, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa wyżej, skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości w wysokości 500 zł brutto miesięcznie od niezatrudnionego pracownika na umowę o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148084,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148084,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148084,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNY TRANSPORT SANITARNY mgr Małgorzata Chojak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871523769

7.3.3) Ulica: ul Klonowa 3

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148084,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.