eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy S±cz › Monitoring obiektów z przyjazdem za³ogi interwencyjnej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-01-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Monitoring obiektów z przyjazdem za³ogi interwencyjnej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Nowym S±czu

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Nowym S±czu - zespó³ ds. zamówieñ publiczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306437

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy S±cz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4436635

1.5.8.) Numer faksu: 18 4436635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalnowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalnowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring obiektów z przyjazdem za³ogi interwencyjnej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50139b98-79e0-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00028086

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00023770/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Monitoring obiektów z przyjazdem za³ogi interwencyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalnowysacvz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cy a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane s± w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl oraz
Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://obywatel.gov.pl) oraz na stronie
www.szpitalnowysacz.pl W postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy informuje, i¿
sposobem porozumiewania siê pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym bêdzie forma elektroniczna.
Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami do oferty wy³±cznie za po¶rednictwem formularza do
komunikacji „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i
udostêpnionego równie¿ na miniPortalu wysy³a na adres elektronicznej skrzynki podawczej
Zamawiaj±cego: ePUAP/SZPITALNS_NowySacz/SkrytkaESP O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia
mo¿na z³o¿yæ za po¶rednictwem ePUAP oraz dopuszcza siê mo¿liwo¶æ z³o¿enia tych dokumentów
tak¿e drog± elektroniczn± na adres e-mail : zamowieniapubliczne@szpitalnowysacz.plOferta powinna
byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc,
docx, pdf, zip (xls, csv, txt, gif, bmp, xml, 7zip, rtf, tff, odp, odf, odt, rar) i mo¿e byæ opatrzona podpisem:
kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy zaleca stosowanie podpisu
kwalifikowanego wewnêtrznego, który polega na tym, i¿ jest zapisany ³±cznie z podpisywanym
dokumentem (tworz±c jeden plik). Nie ma ryzyka zgubienia danych, a nie oddzielnie jak w przypadku
podpisu zewnêtrznego tj. (plik podpisywany i plik podpisu). Szczegó³y okre¶la SWZ patrz rozdzia³ XIII
"Sposób komunikacji oraz wyja¶nienia tre¶ci SWZ" oraz XIV "Opis sposobu przygotowania ofert oraz
wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów."

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JÊDRZEJA ¦NIADECKIEGO W NOWYM S¡CZU;
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adreseme-mail:abi@szpitalnowysacz.pl.Wiêcej informacji znajduje siê na stronie internetowej Szpitala
oraz w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA271-5/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 338940,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

monitoring obiektów z przyjazdem za³ogi interwencyjnej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena i czas dojazdu za³ogi interwencyjnej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu za³ogi interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej tj. koncesjê, zezwolenie, licencje lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtej przedmiotem zamówienia (ochrona osób i mienia)
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
- przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- przedstawi wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami- sprawdzone na podstawie wykazu tj:
• posiadanie pojazdów (min. 3 szt.), którymi dysponuj± grupy interwencyjne wyposa¿onych w system satelitarnego dozoru pojazdów- GPS,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym tj. za³±czniku nr 2 do SWZ – za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci tj. koncesjê, zezwolenie, licencjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.
2) wykaz osób odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
3) wykaz pojazdów (min 3 szt.) którymi dysponuj± grupy interwencyjne wyposa¿onych w system satelitarnego dozoru pojazdów- GPS.- zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la wzór umowy za³±cznik nr
6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-28 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê nale¿y z³o¿yc poprzez Platformê (miniPortal) na ePUAP/SZPITALNS_NowySacz/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.