Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72e185c2-4324-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e185c2-4324-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ.2611.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk”
2. Opis dostaw i materiału
1) Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) drogowej mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w sezonie 2023/2024, na place składowe w orientacyjnej ilości łącznej około 250 Mg dla:
A. Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, zlokalizowanym przy przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku w ilości około 125 Mg.
B. Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, zlokalizowanym przy ul. Słupskiej 19 w Główczycach w ilości około 125 Mg.
2) Zamawiający oświadcza, że ilość zamawianej soli nie będzie mniejsza niż 30% ilości podanych dla zakresu podstawowego zamówienia. Wartość zakresu podstawowego wskazana w SWZ i jego załącznikach ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy.
Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości i placu składowego) za pomocą wezwania telefonicznego bądź e-mailem. Jednorazowe zamówienie: 25 Mg lub 50 Mg dostarczone workach o masie do 25kg ułożonych na paletach i owiniętych folią stretch.
Do wyceny należy przyjąć palety jako tracone na rzecz Zamawiającego. Rozładunek leży po stronie Zamawiającego. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym, niepóźniej jednak niż w terminie 4 dni od jego otrzymania.
3) Wymagania dotyczące jakości mieszanki mineralno – asfaltowej:
A) Asfalt drogowy 70/100.
B) Lepiszcze w postaci asfaltu upłynnionego Zawartość asfaltu od 4,5 do 6,0 %.
C) Zawartość wolnej przestrzeni < 25 %.
D) Penetracja mieszanki stemplem 0 2,5 cm w temperaturze 40°C < 2,0 mm.
E) Przyczepność lepiszcza do kruszywa> 80 %.
F) Uziarnienie od 0 mm do 11,2 mm.
G) Możliwość wbudowania przy zachowaniu deklarowanych właściwości w temperaturze
otoczenia od -20°C do +40°C.
H) Przydatność do wbudowania przy przechowywaniu w nieogrzewanym magazynie.
4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy soli odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi najpóźniej w dniu podpisania umowy: aktualną aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie potwierdzającą jakość dostarczanej mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do napraw cząstkowych dróg publicznych lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby masa na zimno dostarczana była w szczelnych workach polietylenowych z gwarancją magazynowania przez okres 12 miesięcy od daty produkcji.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku niespełnienia powyższych warunków dot. jakości oferowanych materiałów, Zamawiający ma prawo odstąpić od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG Gdańsk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190033319
7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 106
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED w Gminie Słupsk (od 01.01.2024 r. Gmina Redzikowo)
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Dostawa obłożeń jednorazowego użytku, kompresów bawełnianych oraz akcesoriów okulistycznych - nr 50/TP/2024
- Wymiana 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS i dwóch sztuk zestawów baterii dla podtrzymania awaryjnego zasilania - 43/TP/2024
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.