eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu, dla uczestników projektu pt.: "(Nie) samo-dzielni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu, dla uczestników projektu pt.: „(Nie) samo-dzielni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie

1.2.) Oddział zamawiającego: MOPS w Mikołowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003455362

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2

1.4.2.) Miejscowość: Mikołów

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.7.) Numer telefonu: (32) 3242660

1.4.8.) Numer faksu: (32) 3242691

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.mikolow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsmikolow.bip.net.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027682

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00021253/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
2.6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

Po zmianie:
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Poprawiono treść ogłoszenia z uwagi na omyłkę pisarską Zamawiającego (warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia), co skutkuje zmianą termu składania ofert o raz terminu związania z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
 a. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, przy czym osoba winna spełniać poniższe wymagania:
 posiada kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (tj. posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapii),
 legitymuje się co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (stażem), w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo, w zakresie świadczenia usług rehabilitacji.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. Z Wykazu osób powinno wynikać kogo wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia, posiadane przez tę osobę wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
a także informacje dotyczące jej doświadczenia, tj. długość stażu i zakres wykonywanych czynności oraz informację o podstawie do dysponowania przez wykonawcę tą osobą;
b. Wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę, w ramach jednej umowy, obejmującej swym zakresem świadczenie co najmniej 445 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji.
• Usługa wykonana powinna być w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ, zawierającego w szczególności: datę wykonania usługi, przedmiot zamówienia, ilość zrealizowanych godzin i wskazanie danych podmiotu, dla którego usługa została wykonana (odbiorcy usługi) oraz podania informacji o podstawie dysponowania tym doświadczeniem, a także dołączenia dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie.
• Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów wykonawca składa stosowne oświadczenie dotyczące realizacji usług.
• W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy przed dniem złożenia oferty.
• W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze zamówienia wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość godzin została wykonana
do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość godzin będzie brana pod uwagę do oceny spełniania niniejszego warunku.
• Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych lub wykonywanych usług.

Po zmianie:
Na podstawie art. 112 Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
 a. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, przy czym osoba winna spełniać poniższe wymagania:
 posiada kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (tj. posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapii),
 legitymuje się co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (stażem), w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo, w zakresie świadczenia usług rehabilitacji.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. Z Wykazu osób powinno wynikać kogo wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia, posiadane przez tę osobę wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, a także informacje dotyczące jej doświadczenia, tj. długość stażu i zakres wykonywanych czynności oraz informację o podstawie do dysponowania przez wykonawcę tą osobą;
b. Wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji w ilości co najmniej 445 godzin.
• Specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji powinny być wykonane (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ, zawierającego w szczególności: datę wykonania usługi, przedmiot zamówienia, ilość zrealizowanych godzin i wskazanie danych podmiotu, dla którego usługa została wykonana (odbiorcy usługi) oraz podania informacji o podstawie dysponowania tym doświadczeniem, a także dołączenia dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie.
• Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów wykonawca składa stosowne oświadczenie dotyczące realizacji usług.
• W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy przed dniem złożenia oferty.
• W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze zamówienia wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość godzin została wykonana
do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość godzin będzie brana pod uwagę do oceny spełniania niniejszego warunku.
• Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych lub wykonywanych usług.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 09:00

Po zmianie:
2022-01-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 09:05

Po zmianie:
2022-01-28 09:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.