eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0efc8f-4314-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022196/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.21.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
2.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów.
Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ. Modernizację oczyszczalni należy prowadzić przy zapewnieniu ciągłości pracy oczyszczalni. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do wystąpienia w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego, jeżeli będzie wymagane. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia (wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym) zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych, którą należy opracować w oparciu o założenia opisane w PFU. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 3.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)zakup prasy osadów oraz adaptację istniejącego pomieszczenia pod prasę,
2)zakup nowej stacji zlewnej wraz z sitem i kratą, 3)rozbudowę istniejącej przepompowni wraz z wymianą pomp, 4)modernizację sterowania przepompownią, montaż dodatkowej pompy awaryjnej, 5)adaptację istniejącego pomieszczenia pod laboratorium chemiczne do wykonywania analiz ścieków, 6)zaopatrzenie laboratorium w niezbędne wyposażenie, 7)modernizację zlewni ścieków dowożonych, 8)modernizację komory natlenionej. 4.Wyciąg z wniosku o dofinasowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: „III. Przedmiot inwestycji Obszar inwestycyjny: Infrastruktura wodno-kanalizacyjna. Nazwa inwestycji: Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów. Opis inwestycji: Projekt zostanie zrealizowany w trybie zaprojektuj i wybuduj. W ramach jednego postępowania zostanie zlecone wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac modernizacyjnych oczyszczalni ścieków w Bierutowie. Miasto i Gmina Bierutów jest w posiadaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla przedmiotowego zadania. Zakres zadania obejmować będzie: zakup prasy osadów oraz adaptację istniejącego
pomieszczenia pod prasę, zakup nowej stacji zlewnej wraz z sitem i kratą, rozbudowę istniejącej przepompowni wraz z wymianą pomp, modernizację sterowania przepompownią, montaż dodatkowej pompy awaryjnej, adaptację istniejącego pomieszczenia pod laboratorium chemiczne do wykonywania analiz ścieków, zaopatrzenie laboratorium w niezbędne wyposażenie, modernizację zlewni ścieków dowożonych, modernizację komory natlenionej.”6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1)projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji,
2)Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji. 7.Uwagi: 1)Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Realizowane jest na podstawie zapisów Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmieniona uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia
26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. W/w dokumenty dostępne są na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604. 2)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane. 3) Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem. 4)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Newater Sp. z o.o. Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ogólnobudowlana MAS-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384951864

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 186

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Cześć robót budowlanych- nie znani na etapie oferty,
2. Część robót technologiczno-sanitarnych - nie znani na etapie oferty,
3. Elektryczne-AKPiA - nie znani na etapie oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.