Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00529017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy,
pow. piotrkowski, woj. łódzkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001161076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.moszczenica.eu;
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.moszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a667f4a-8d08-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnejw Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy,
pow. piotrkowski, woj. łódzkie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a667f4a-8d08-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00515076/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE, PRODUKTY GARMAŻERYJNELp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Cukier kryształ biały 1kg kg 150
2. Dżem owocowy niskosłodzony słoik o zawartości nie mniej niż 40% owoców 280 g szt. 200
3. Groch łupany 400 g szt. 100
4. Groszek konserwowy puszka 400g szt. 30
5. Ogórek konserwowy w słoiku 900 ml szt. 200
6. Aromat waniliowy 9 ml. szt. 10
7. Cukier puder 0,4 kg szt. 40
8. Jajka kurze kl. A szt. 5200
9. Koncentrat pomidorowy 30% 900 g szt. 250
10. Kasza jęczmienna średnia 1kg kg 40
11. Sok naturalny (różne smaki) 10 litrowy szt. 10
12. Cynamon 20g szt. 20
13. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 30
14. Chrzan 290 g szt. 30
15. Mąka pszenna 1kg kg 350
16. Majeranek 8 g szt. 50
17. Olej spożywczy rzepakowy 1 l. szt. 350
18. Pieprz czarny mielony 15g szt. 150
19. Ryż biały 1kg kg 150
20. Sól sodowo-potasowa 1kg kg 200
21. Barszcz biały butelka 0,5l szt. 200
22. Fasola „Jaś” średnia kg 100
23. Fasola czerwona konserwowa 400 g szt. 20
24. Kwasek cytrynowy 25g szt. 60
25. Kasza manna 1 kg kg 100
26. Mąka ziemniaczana 1kg kg 10
27. Kisiel 77 g (różne smaki) szt. 150
28. Makaron kolanko z falbanką 1 kg kg 150
29. Makaron spaghetti 0,4kg szt. 350
30. Makaron świderki 1 kg kg 200
31. Makaron rurka 0,4kg szt. 320
32. Makaron do rosołu 0,5kg szt. 120
33. Makaron muszelki 400 g szt. 200
34. Makaron zacierka 0,25kg szt. 200
35. Sos do sałatek różne smaki 9 g szt. 200
36. Rodzynki 100 g szt. 30
37. Pieprz ziarnisty 20 g szt. 30
38. Kasza jęczmienna gruba 1 kg kg 100
39. Czosnek granulowany 20 g szt. 80
40. Fasola „Jaś” drobny kg 70
41. Pierogi z serem kg 240
42. Pierogi z mięsem kg 200
43. Pierożki delikatesowe kg 50
44. Pierogi z kapustą i mięsem kg 250
45. Kopytka kg 120
46. Kluski śląskie kg 120
47. Kluski leniwe kg 160
48. Płatki kukurydziane 250 g szt. 10
49. Ziele angielskie 15 g szt. 30
50. Galaretka (różne smaki) 75 g szt. 200
51. Budyń – różne smaki 64 g szt. 200
52. Liść laurowy 6 g szt. 40
53. Kasza jęczmienna pęczak kg 60
54. Makaron łazanki 500 g szt. 60
55. Kasza gryczana 0,5 kg szt. 25
56. Makaron pełnoziarnisty rurki 0,4 kg szt. 100
57. Makaron pełnoziarnisty świderki 0,4 kg szt. 50
58. Oliwa z oliwek 250 ml szt. 30
59. Musztarda sarepska 210g szt. 30
60. Miód pszczeli lipowy 1250g szt. 5
61. Płatki migdałowe 60g szt. 10
62. Oregano 10g szt. 65
63. Bazylia 10g szt. 65
64. Zioła prowansalskie 10g szt. 70
65. Tymianek 10g szt. 40
66. Pieprz cytrynowy 20g szt. 10
67. Przyprawa curry 20g szt. 40
68. Przyprawa gyros 30g szt. 40
69. Przyprawa lubczyk 10g szt. 40
70. Soki owocowe 200 ml szt. 900
71. Woda mineralna 0,33l szt. 1650
72. Przyprawa kebab 30g szt. 10
73. Przyprawa papryka słodka 20 g szt. 60
74. Przyprawa papryka ostra 20 g szt. 30
75. Pomidory suszone w oleju 280 g szt. 50
76. Pomidory krojone w puszce 400 g szt. 90
77. Żurek w butelce 0,5 szt. 30
78. Przyprawa rozmaryn 15g szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 69665,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NABIAŁLp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 200 g szt. 150
2. Mleko 2% 1l szt. 500
3. Śmietana 12% 400g szt. 1200
4. Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% 100g szt. 110
5. Twaróg biały półtłusty kg 220
6. Ser żółty pełnotłusty kg 70
7. Kefir duży l szt. 100
8. Ser Feta półtłusty 270 g szt. 30
9. Ser mozzarella kg 5
10. Jogurt naturalny mały 180g szt. 2800
11. Jogurt naturalny duży 370g szt. 150
12. Serek homogenizowany wanilia 125g szt. 700
13. Serek homogenizowany czekolada 125g szt. 700
14. Margaryna 250 g szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 27162,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWOLp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Bułka zwykła 100g szt. 600
2. Bułka tarta 1kg kg 150
3. Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g szt. 600
4. Chleb żytni szt. 50
5. Drożdże 100 g kg 20
6. Pączki szt. 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 4557,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA i OWOCELp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowanie
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza) kg 6500
2. Kapusta biała świeża kg 220
3. Marchew korzeń kg 580
4. Cebula biała korzeń kg 120
5. Pieczarki gat. I kg 150
6. Rzodkiewka pęczek 120
7. Ogórek zielony świeży kg 220
8. Buraki czerwone świeże kg 450
9. Kapusta kwaszona kg 400
10. Jabłka gat. I kg 1700
11. Kapusta pekińska świeża kg 230
12. Seler korzeń kg 250
13. Pomidory świeże kg 50
14. Sałata zielona szt. 330
15. Kapusta czerwona świeża kg 120
16. Por szt. 180
17. Koper zielony świeży pęczek 40
18. Pietruszka korzeń kg 200
19. Kalafior szt. 120
20. Banany kg 700
21. Papryka świeża czerwona kg 25
22. Ogórek kiszony kg 280
23. Mandarynki kg 350
24. Pomarańcza kg 300
25. Nektarynki kg 200
26. Gruszki kg 300
27. Czosnek główka szt. 30
28. Natka pietruszki pęczek 20
29. Arbuz kg 180
30. Brzoskwinie kg 200
31. Ananas świeży szt. 150
32. Rabarbar kg 10
33. Kiwi kg 150
34. Śliwki „Węgierki” kg 100
35. Szczypiorek (pęczek) pęczek 30
36. Szczaw świeży kg 15
37. Truskawki świeże kg 150
38. Cytryna kg 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
4.5.5.) Wartość części: 50209,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI i RYBYLp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Fasolka szparagowa 450 g szt. 150
2. Kalafior 450 g szt. 100
3. Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa 450g szt. 120
4. Marchew mrożona mini 450 g szt. 150
5. Mieszanka kompotowa 450 g szt. 200
6. Filet z miruny bez skóry kg 400
7. Filet z dorsza kg 65
8. Filet z soli kg 25
9. Brokuły 450 g szt. 100
10. Brukselka 450 g szt. 150
11. Truskawka mrożona 450 g szt. 120
12. Wiśnie mrożone 0,5 kg szt. 100
13. Barszcz ukraiński 450 g szt. 130
14. Mieszanka chińska 450 g szt. 20
15. Marchew mrożona kostka 450 g szt. 10
16. Frytki 2,5 kg szt. 150
17. Szpinak mrożony 450 g szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 32098,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO, PRZETWORY WIEPRZOWO-WOŁOWELp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Boczek wędzony nieparzony kg 45
2. Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60% kg 200
3. Karczek b/k wieprzowy kg 500
4. Żeberka kg 180
5. Mortadela kg 200
6. Mięso mielone kg 520
7. Antrykot kg 30
8. Boczek surowy kg 50
9. Schab z/k wieprzowy kg 650
10. Golonka kg 15
11. Wołowina b/k kg 200
12. Smalec kg 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 71375,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO DROBIOWELp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Filet z kurczaka surowy kg 300
2. Kurczak kg 200
3. Udziec z kurczaka kg 520
4. Porcja rosołowa b/skrz. kg 120
5. Wątróbka drobiowa kg 160
6. Mięso mielone drobiowe kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 21558,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część I zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część II zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5171,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5171,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5171,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "KAROL" Olejnik Karol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711141129
7.3.3) Ulica: Łąkowa
7.3.4) Miejscowość: Gajkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5171,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58659,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLA Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590768557
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27634,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27634,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27634,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe SE-WIKA Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270005402
7.3.3) Ulica: Kamionka
7.3.4) Miejscowość: Burzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAROL OLEJNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAROL OLEJNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27634,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55982,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69648,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55982,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528
7.3.3) Ulica: Dąbrowa
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55982,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15246,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528
7.3.3) Ulica: Dąbrowa
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.