Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026372/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00026593/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00043196/01 - Wynik z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026372 z dnia 2021-04-01 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa: Implantów - system do stabilizacji kręgosłupa szyjnego, ruchoma proteza dysku szyjnego kręgosłupa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny Publiczny Zakład Opieki Medycznej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa: Implantów - system do stabilizacji kręgosłupa szyjnego, ruchoma proteza dysku szyjnego kręgosłupa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236ba375-92b3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005834/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa – systemu do stabilizacji kręgosłupa szyjnego, ruchoma proteza dysku szyjnego kręgosłupa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.klinika.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.klinika.net.plhttps://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: STG-271-1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System do stabilizacji kręgosłupa szyjnego -to system implantów międzytrzonowych do przedniej stabilizacji kręgosłupa szyjnego w formie koszyka typu „cage” zaprojektowanych tak, aby zapewnić optymalne mechaniczne oparcie i stabilność zarówno po stronie tylnej jak i przedniej kręgosłupa oraz umożliwić ocenę radiologiczną wszczepu bez zakłóceń.Implanty występują w różnych wielkościach i wysokościach umożliwiających odtworzenie krzywizn lordotycznych. Obecność kolców stabilizujących na powierzchniach stycznych umożliwia wnikanie w blaszki graniczne sąsiednich trzonów kręgowych, utrzymując maksymalną integralność mechaniczną z otaczającą tkanką kostną w celu zapewnienia stabilniejszej konstrukcji i dokładniejszej korekcji
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ruchoma proteza dysku szyjnego, umożliwiająca dynamiczne połączenie jednego lub dwóch segmentów kręgowych (C3-C7) z zachowaniem ruchomości we wszystkich płaszczyznach. Ruchomość protezy we wszystkich 6 stopniach swobody z progresywnie postępującym oporem ruchu została miękko ograniczona elastycznym pierścieniem. Połączenie powłoki TiNbN z rdzeniem z PCU zapewnia bardzo niski stopień zużywania na poziomie 1,5 mg/1.000.000 cykli.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. karty katalogowe (ulotki) producenta dla zaoferowanego implantu - pakiet 1 i 22. Oświadczenia nt. rodzaju materiału, z którego wykonany jest implant oraz możliwości wykonywania badań MRI.3. Oświadczenia, iż oferowane implanty zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów 1) deklaracja zgodności producenta lub certyfikat zgodności CE,2) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,3) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania - dotyczy wszystkich pakietów zgodnie z załącznikiem nr 4 do swz
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda oświadczenia o którym mowa w punkcie 5.5 niniejszego ogłoszenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 11052021 dni
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych
- dostawa przyczepy transportowej oraz środków transportu osób poszkodowanych na potrzeby GOPR
- Remont otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem- wymiana płyt piaskowca
- Produkcja i dostawa do siedziby zamawiającego kompletów kubków ceramicznych oraz magnesów i breloków w kształcie szlakowskazów TPN
- Dostawa ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby utrzymania Stadionu Miejskiego w Zakopanem
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym.
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa protez stawu ramiennego - uzupełnienie
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.