Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299550/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00312784/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.koniecpol.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33a0382-541a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV., Działanie 4.3., Poddziałanie 4.3.2. , tytuł projektu: „Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299550/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym instalacją c.o. oraz częściowo instalacjami wodną i elektryczną budynku przedszkola publicznego nr 1 w Koniecpolu przy ul. Pułaskiego 11/19.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Roboty ogólnobudowlane i termomodernizacyjne, w tym:
a) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze – wyburzenie istniejących schodów,
komina, demontaż barierek ochronnych, rynien i rur spustowych, daszków
nad wejściami, oraz obróbek blacharskich, wyburzenia związane z wymianą
stolarki okiennej wychodzącej na atrium – zmiana podziału okien, zamiana
zasypów na otwory okienne, roboty przygotowawcze pod ocieplenia ścian
nadziemia;
b) Docieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 10 cm, w tym wykonanie
dwuwarstwowej izolacji przeciwwodnej i położenie tynku żywicznego na
podwójnej siatce zbrojonej (w części nadziemnej);
c) Termomodernizacja stropu piwnicy płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm i
współczynniku lambda 0,037 W/mK;
d) Docieplenie ścian zewnętrznych, kominów i attyk styropianem gr. 16 cm z
wykonaniem tynku akrylowego (gr. 3 cm) – wartość współczynnika
przenikalności dla ścian zewnętrznych po dociepleniu U=0,197 W/m2K;
e) Docieplenie stropodachu włóknem celulozowym metodą wtryskiwania;
f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - okna i drzwi z PCV o współczynniku
przenikalności cieplnej dla okien maks. U=0,9 W/m2K; dla drzwi U=1,3
W/m2K wraz wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, parapety
zewnętrzne z blachy, wewnętrzne z PCV;
g) Wykonanie obróbek blacharskich wraz z montażem rynien i rur spustowych;
h) Montaż zadaszeń szklanych nad wejściami;
i) Prace związane z naprawą uszkodzonych schodów – uzupełnienie ubytków,
wykonanie nowych balustrad, założenie izolacji, wykonanie nowych posadzek
z płytek gresowych mrozoodpornych.
2) Wymiana instalacji c.o. wewnętrznej obejmującej m.in.:
a) Wymiana istniejących grzejników na grzejniki stalowe płytowe, zaworowe,
dolno i boczno zasilane z wbudowanym zaworem termostatycznym i
nastawą wstępną – sterowanie pracą grzejników za pomocą głowic
termostatycznych;
b) Wymiana rurociągów zasilających - montaż rur w izolacji termicznej o
współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż 0,035 W/mK, przejścia
przez ściany i stropy w tulejach ochronnych;
c) Montaż rozdzielacza obiegów grzewczych z układami pompowymi – 3
odrębne obiegi zasilające instalację grzejnikową;
d) Płukanie i próba ciśnieniowa instalacji;
3) Dostawa i montaż pompy ciepła obejmująca:
a) Dostawę i montaż gruntowej, dwusprężarkowej pompy o mocy co najmniej
34,8 kW wraz z automatyką systemową producenta pompy;
b) Montaż zbiornika buforowego o poj. 300 litrów;
c) Montaż niezbędnych akcesoriów i armatury w tym układów pomp
obiegowych;
d) Montaż wymienników pionowych w postaci dwóch przewodów HDPE100 RC
PN12,5 DN40x3,0mm zintegrowanych fabrycznie z głowicą. Sondy w ilości 9
szt. umieszczone w pionowych odwiertach o głębokości 95 m każdy;
e) Zabudowa rozdzielacza w studni tworzywowej DN 650 mm;
f) Montaż rur rozprowadzających pomiędzy sondami a studnią rozdzielacza z
rur HDPE100 RC PN10 DN40x2,4mm;
g) Montaż rur po między studnią rozdzielacza a budynkiem z rur HDPE 100
PN10 DN63x3,8 mm;
h) Wykonanie 9 szt. pionowych odwiertów o głębokości 95 m każdy.
4) Dostawa i montaż instalacji mechanicznej z odzyskiem ciepła wraz z
niezbędną armaturą – 4 układy wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w
oparciu o centrale nawiewno – wywiewne z niezbędną armaturą i sterowaniem;
5) Prace związane z instalacją elektryczną niezbędną do wykonania
termomodernizacji, w tym m.in.:
a) Wykonanie obwodów do zasilania instalacji wentylacji mechanicznej;
b) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
c) Demontaż i montaż instalacji odgromowej i uziemiającej;
d) Montaż instalacji fotowoltaicznej – 48 szt. paneli fotowoltaicznych PV z
optymaliztorami o mocy 275Wp każdy, montowanych na gruncie w dwóch
rzędach na wspólnej konstrukcji;
e) Montaż ogrodzenia dla układu paneli, wysokość ogrodzenia 1,5m wraz furtką
szer. 1,0m.
6) Zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmujące m.in.:
a) Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku zamkniętej krawężnikiem;
b) Przebudowa istniejących nawierzchni utwardzonych w strefie wejściowej -
kostka betonowa gr. 6 cm kolorowa na podsypce cementowo – piaskowej gr.
3 cm; na podbudowie z kruszywa łamanego (gr. Warstwy 15 cm) oraz
warstwie odsączającej gr. 35 cm;
c) Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
d) Przebudowa atrium obejmująca: usunięcie istniejącej zieleni i wykonanie
nowych nasadzeń wraz z korowaniem powierzchni zajętej przez zieleń (gr.
warstwy min. 4 cm na podłożu z geowłókniny), wykonanie nawierzchni
bezpiecznej z poliuretanu (dwukolorowej), oraz wykonanie opaski żwirowej
szer. ok. 50 cm, z jasnego żwiru o ziarnistości 2-8 mm i gr. warstwy 5 cm na
podłożu z geowłókniny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
obejmująca projekty budowlane poszczególnych branż oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.
Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR.
UWAGI:
1) W załączniku do SWZ Zamawiający zamieścił dodatkowo przedmiary robót, które są elementem pomocniczym i zamieszczone zostały jedynie w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji
lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegółowych
informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty i właściwej
realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty.
3) Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie.
4) Prace wymagające wyłączenia z użytkowania pomieszczeń w szczególności:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji c.o., elektrycznej i
wentylacji należy wykonywać poza godzinami pracy przedszkola.
5) Prace dotyczące instalacji c.o. winny być wykonane poza okresem grzewczym.
6) Z uwagi iż prace wykonywane będą na czynnym obiekcie po zakończeniu
robót Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu oraz przygotowania pomieszczeń do użytku przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42511110-5 - Pompy grzewcze
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1628520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2188166,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1628520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRBiUT KARBUD Karol Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572763682
7.3.3) Ulica: ul. Szwedzka 8 lok. 25
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż pompy gruntowej ciepła wraz z automatyką. Podwykonawca: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop, 29-105 Kozia Wieś 11
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1628520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.