eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa - Romanów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa – Romanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa – Romanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff46eb1-81e2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa – Romanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na realizację operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa – Romanów.
Burmistrz Bychawy jest zarządcą dróg powiatowych nr 2284L od km 0+000 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 na mocy zawartego porozumienia ze Starostą Lubelskim
3.1.1. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót związanych z przebudową nr 2284L od km 0+794 do km 3+651 oraz nr 2285L od km 0+000 do km 2+302 o przebiegu Bychawa – Romanów w dwóch etapach:
I ETAP – przebudowa dróg 2284L, 2285L od km 0+794 do km 5+494 (2 857 mb) (działki nr: 060903_4.0001.552/1, 291/2 060903_5.0028.169 060903_5.0015.112/2, 112/3 060903_5.0020.270/1) w miejscowościach Bychawa, Wola Duża, Olszowiec, Romanów,
II ETAP – przebudowa drogi 2285L od km 5+494 do km 5+953 (495 mb) (działka: 060903_5.0020.270/1 oraz wynikające z przeprowadzonej procedury ZRID – działki przewidziane do podziału: obręb Romanów: 219, 221, 220, 271, 222, 272, 224, 274/1, 275/2, 275/3 oraz obręb Kosarzew Dolny: 184, 166/2, 165/3, 165/2, 165/1, 159, 158, 152/1, 860/1, 860/2, 63, 65) w miejscowości Romanów.
Łączna długość 5159 mb

Szczegółowy zakres oraz opis wymagań Zamawiającego określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.

3.1.2. Zakres przedmiotowy dokumentacji projektowej obejmuje:
a. Dokumentację wymienioną w art. 407 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. 2021 poz. 2333 z późn. zm.) – 1 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania).
b. Dokumentację wymienioną w art. 62a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2021 poz. 2373 z późn. zm.) – 1 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania.
c. Dokumentacje niezbędną do zwolnienia zarządcy drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego – 1 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania.
d. Dla etapu I: opracowanie projektów budowlanych dla zgłoszenia robót przebudowy drogi z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i zatwierdzeń – 1 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania.
e. Dla etapu II - dokumentację wynikającą z art. 11d. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 176 z późn. zm.) – 1 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania.
f. Dla etapu II - dokumentację wynikającą z art. 34 (wraz z odesłaniami) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.) – 2 egz. dla Zamawiającego + konieczne do postępowania.
g. Opracowanie i uzgodnienie stałej organizacji ruchu dla etapu I i II – po 4 egz.
h. Opracowanie wniosków o wydanie wszelkich decyzji i pozwoleń koniecznych do realizacji inwestycji – po 2 egz.,
i. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach– po 3 egz.,
j. Opracowanie przedmiaru robót dla etapu I i II – po 2 egz.
k. Opracowanie całości ww. dokumentacji w formie elektronicznej.

3.1.3. Zakres przedmiotowy robót budowlanych obejmuje:
Etap I - przebudowa dróg 2284L, 2285L od km 0+794 do km 5+494 (2 857 mb)
a. Roboty przygotowawcze,
b. Roboty rozbiórkowe,
c. Odwodnienie,
d. Poszerzenia,
e. Podbudowa,
f. Nawierzchnia jezdni,
g. Pobocze asfaltowe,
h. Pobocza umocnione kruszywem,
i. Chodniki, dojścia, opaska,
j. Zatoka autobusowa,
k. Zjazdy,
l. Roboty wykończeniowe,
m. Oznakowanie.
Etap II – przebudowa drogi 2285L od km 5+494 do km 5+953 (495 mb) (ZRID)
a. Roboty przygotowawcze,
b. Roboty rozbiórkowe,
c. Odwodnienie,
d. Poszerzenia,
e. Podbudowa,
f. Nawierzchnia jezdni,
g. Pobocza umocnione kruszywem,
h. Dojście do wiaty przystankowej,
i. Zjazdy,
j. Roboty wykończeniowe,
k. Oznakowanie.
3.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
3.2.1. wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskami do organów właściwych do wydania wymaganych decyzji zgłoszeń, pozwoleń i uzgodnień (z przekazaniem do wiadomości Zamawiającemu),
3.2.2. pozyskania na koszt własny aktualnych map zasadniczych, geodezyjnych operatów podziałowych dla celów ZRID, aktualnej mapy po podziale dla celów ZRID i innych materiałów koniecznych do wykonania dokumentacji i realizacji robót,
3.2.3. niezbędnego uzgodnienia całości dokumentacji w odpowiednich instytucjach zgodnie z przepisami prawa na koszt własny,
3.2.4. zapewnienia obsługi geodezyjnej w procesie budowlanym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
3.2.5. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia,
3.2.6. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny,
3.2.7. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068),
3.2.8. wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny,
3.2.9. wykonania kosztorysów powykonawczych do celów rozliczeniowych z instytucją dotującą,
3.2.10. skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli jakości.
3.2.11. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania wszelkich pism i wniosków wraz z ich złożeniem oraz odbiorem uzgodnień/decyzji koniecznych dla realizacji całości dokumentacji w imieniu Inwestora na podstawie upoważnienia po podpisaniu umowy. Upoważnienie do działania w imieniu inwestora nie stanowi zwolnienia z obowiązku uzgodnienia z Inwestorem projektowanych rozwiązań i rozstrzygnięć.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.5.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem, w szczególności przez pracowników fizycznych i operatorów sprzętu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9984114,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11386611,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.