eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo - solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8afecaab-a0c1-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 „SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.46.2023.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem 30 % mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024 dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych do zwalczania śliskości zimowej. Dla obliczenia wartości oferty, Wykonawca powinien przyjąć wartość minimum 3 dostaw w ilości ok. 200 Mg każda.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć mieszankę piasku z 30 % domieszką soli w ilości ogółem 600 Mg.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego (120 Mg), i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
4. Do wykonania mieszanki piaskowo – solnej należy użyć:
1) 30 % soli drogowej średnioziarnistej, niezbrylającej się (antyzbrylacz – żelazocyjanek potasu), spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy), (lub normy równoważnej), posiadającej aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny (potwierdzające możliwość wykorzystania soli do sporządzania mieszanki piaskowo – solnej a tym samym wykorzystania mieszanki do zimowego utrzymania dróg), lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości;
2) 70 % piasku płukanego frakcji do 0,2 mm - wg normy PN-EN-1260 + A1:2010 (lub normy równoważonej), spełniającego następujące wymagania:
a) nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak np. trawa, szczątki korzeni, konarów itp.;
b) barwa żółta;
c) nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych;
d) piasek w dniu dostawy nie powinien być zbrylony.
5. Składowe części mieszanki (t.j.: sól i piasek), muszą odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 nr 230 poz. 1960).
6. Mieszanka piaskowo – solna 30 % - materiały po wykonaniu mieszania powinny stanowić jednorodną mieszankę piasku i soli.
7. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) do przygotowania mieszanki zaleca się używania urządzeń wyposażonych w wagowy system naważania składników, gwarantujący produkcję jednorodnej mieszanki;
2) dopuszcza się produkcję mieszanki poprzez wielokrotne wymieszanie piasku i soli w sposób gwarantujący jednorodny skład;
3) wyprodukowana mieszanka będzie dostarczona na bazę materiałową (ODM) Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4;
4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partami w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 8 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego powiadomienia/zamówienia (drogą elektroniczną);
5) skrócenie terminu dostawy odpowiednio do 6; 4 lub 2 dni kalendarzowych jest punktowanym kryterium oceny ofert.
6) materiał musi być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania jedynie takich form transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału i jego zawilgocenie. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować wymaganą jakość materiału;
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
9) dostarczona mieszanka będzie podlegała sprawdzeniu czy jest bez zanieczyszczeń i części gliniastych lub ilastych oraz czy ma jednolitą strukturę. W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej powyższych wymagań Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od zawiadomienia (drogą elektroniczną), przez Zamawiającego dostarczyć mieszankę właściwej jakości;
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych odebranej mieszanki w zakresie zgodności materiałów składowych z normami oraz w zakresie zawartości soli w dostarczonej mieszanki piaskowo – solnej;
11) w przypadku wyników niezgodnych z normami lub wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego Wykonawca zostanie obciążony kosztami ww. badań;
12) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy (drogą elektroniczną);
13) opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie się do norm, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
14) przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, oferent uwzględni wszystkie koszty związane z zakupem materiałów wsadowych (soli i piasku), wytworzenia wymaganej ilości mieszanki piaskowo – solnej oraz dostarczenia mieszanki na bazę materiałową Zamawiającego w ilości 600 Mg.
15) do odbioru mieszanki piaskowo – solnej Wykonawca przedstawi:
a) dokumenty przeważenia składników mieszanki;
b) dokument potwierdzający jakość soli drogowej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby wskazał w swojej ofercie ewentualną część zamówienia, której wykonanie zamierza zlecić osobom trzecim w ramach podwykonawstwa, a także aby podał ewentualnych proponowanych Podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205164,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „TRAMAD-ELBLĄG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.