eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZP/PN/20/2022 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - 5 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/20/2022 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dpin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/PN/20/2022 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e23613a-3423-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239129,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:
– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 48553,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:
– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 38112,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:
– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 65183,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:
– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 14260 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:
– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 73020 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.